NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Heisann! Registrerte meg hos paypal for en uke siden.. Da jeg skulle betale en airsoft rifle, merka jeg at det ikke var noe i "Send Money" kategorien som het "Note : "..... Tenkte det kunne ha noe å gjøre med dette : Status: Unverified , så jeg trykka på "Unverified", å da kom problemet.. Det står at det er en firenummers kode, som skal trykkes inn i feltet.. Den koden skal (hvis jeg har skjønt riktig) stå vesiden av der det er trekt 15,- kr på kontoutskriften, men det gjør den ikke.... Alt som står der er VISA 15,- kr Noen som vet hen jeg kan få tak i den koden? Trenger den litt fort ! NothinDoin Se forskjelden på min, og en jeg fant på google.... (google) (min) Endret 28. juni 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det tar gjerne 3-4 dager før transaksjonen skifter navn fra "VISA" til "1234 paypal" Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 HAHAHAHAa der dreit jeg meg!!! Trykka på at de skulle sende meg en ny kode, å nå er den "gamle" kommet, men den går ikke ann å bruke nå jaja... Men kommer det feltet der jeg kan skrive en Note, i Send Money når jeg har gjort det? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor finner du denne koden??? Venter på det samme. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Du finner den koden på kontoutskriften din eller hvis du har nettbank, så finner du den der... Men fant ut at du trenger ikke gjøre det for å få fram "Note"...Bare skriv inn hvem du skal sende pengene til, å gå videre... Da kommer "Note"fram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå