Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 jeg kjøpte en brus fra cola i dag i en butikk og den smakte ikke godt. en annen hadde kjøpt samme, men den smakte vanlig, han syntes min skate jævlig også. datoen var ok. er 08 088 nummeret til kundeservicen? koster det mye å ringe? kan de kreve at jeg skal sende inn brusen? hva kan jeg få av dem for dette? hva er vanlig når brusen smaker jævlig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gå til butikken og spør om ny flaske. Du har ikke krav på noen oppreisning fra fabrikanten. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hva er vanlig når brusen smaker jævlig? Kaste den vil eg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gå til butikken og spør om ny flaske. Du har ikke krav på noen oppreisning fra fabrikanten. er det ikke de som lager den sin skyld? kommer meg ikke til butikken i dag så blir litt rart å komme i morgen "hei jeg kjøpte denne i går, den var ikke god, ny?" Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Send brusen og klage i smart-post til coca cola Krev å få refundert kjøpebeløp samt fraktomkostninger. Legg gjerne til en solskinnshistorie som falt i grus da du colaen, til din store skuffelse, ikke falt i smak. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Send brusen og klage i smart-post til coca cola Krev å få refundert kjøpebeløp samt fraktomkostninger. Legg gjerne til en solskinnshistorie som falt i grus da du colaen, til din store skuffelse, ikke falt i smak. Hvorfor så avansert? Ta å bytt brusen i butikken Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Husker det var vanlig for ung doms skule gjengen og kjøpe glas flaske og så opne den mot muren eller dør ol og når tuten knuses så var det in i butikken og klage og da fekk det iafall ny.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I tilfelle man vil ha mer enn bare en Cola Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Her kan du ta med deg colaflaske med innhold og kjøpsbevis og gå tilbake til butikken. Cola har 2 års reklamasjonsrett så fremt det ikke går over colaens datostempling. Der kan du velge om selger skal rette feil (litt uaktuelt? ), gi deg ny vare (mest vanlig), eller pengene tilbake. Har du ikke kjøpsbevis, kan du kanskje få en ny flaske på goodwill fra selger. Reklamasjon kan ifølge forbrukerkjøpsloven også rettes mot produsent eller importør, men det enkleste for deg er å ta kontakt med selger eller kjøpe ny brus selv Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 hva kan jeg få av dem for dette? hva er vanlig når brusen smaker jævlig? Du kan kreve omlevering eller retting av feil. Det vanligste er å kjøpe seg en ny flaske. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan jo kreve ny brus fra butikken fordi den smake jævelig. du kan også sende brev (følelse av at det gir mer intrykk enn epost) og fortelle hvordan denne hendelsen traumatiserte deg og mener det krenket coca colas "gode" rykte. hadde vært morro for oss hvertfal om du la ut det du sender og svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 sendte mail den 5 og har ikke fått svar enda, kanskje de ikke tok det serriøst. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det kommer helt an på hvor seriøs e-posten du sendte var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå