bayern2 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hei søker gull og vanelige på godset er det nok vanelige får du gull for de send pm eller e-post [email protected] mvh bayern2 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hei søker gull og vanelige på godset er det nok vanelige får du gull for de send pm eller e-post [email protected] mvh bayern2 Har Piiroja i diamant... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
aninho Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hei søker gull og vanelige på godset er det nok vanelige får du gull for de send pm eller e-post [email protected] mvh bayern2 Jeg har Winsnes og Alexander Aas i Diamant, og i vanlige har jeg:Glenn Andersen,Bergdølmo,Fazlagic,Aas,Nyan,Finstad,Adam Larsen,Nordkvelle. Vil du bytte noen? Lenke til kommentar
fifa99 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har Vidar Martinsen i Gullkort! Lenke til kommentar
Bergersko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har Tarik i Diamant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg