Jens72 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) . Endret 15. februar 2010 av Jens72 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Skal du få delane tilsendt eller få dei til å sette den sammen for deg? Og har du tenkt på kjøling? Kor mykje har du tenkt å bruke på denne maskina? Du kunne jo kanskje bytta ut skjermkortet med f.eks. GeForce 9800GTX eller noko... Berre ein tanke... Og kaaanskje større PSU? Men det kjem jo selvfølgelig an på om du kjem til å oppgradere den noko meir seinare...' Og om du har alt ellers? Vel, alt bortsett frå skjerm, tastatur, mus og høgtalarar, men reknar med at du har dette frå før eller noko, sidan du ikkje nemner dette... Endret 28. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) . Endret 9. februar 2010 av Jens72 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ser bra ut dette . Hvis det er en endring du burde gjøre så er det å gå for en litt bedre CPU. Ingen vits å gå for 9800 GTX med budsjettet ditt . Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvilken CPU ville du anbefalt? Bør jeg kanskje bytte hovedkort slik at jeg får AMD ellerno. Vet ikke hva som er best. Og takler kabinettet med kjølingen dette bra? Ellers, hvordan tror dere dette oppsettet vil kjøre Age of Conan, noen som har erfaring med lignende oppsett kanskje, likt skjermkort? Kan en kjøre det på høyere enn low slik at en får bedre spillopplevelse? Endret 28. mai 2008 av Jens72 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gå for e8400, e8200 så er du klar for AOC Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) "Større PSU": Rett og slett ei straumforsyning på meir watt... Med oppsettet du har no er det nok, men det eg tenkte var at om du skulle oppgradere om eit par år, kan det vere greitt å ha ei straumforsyning som leverer. Altså kanskje ikkje nok med 500W. (Det kjem an på kor stor oppgraderinga i så fall ville vere...) Men sidan den følger med kabinettet kan det kanskje vere smart å berre la det vere. Eg veit ikkje eigentleg noko om den prosessoren du har valgt, så slik som KnewtFan sa er det sikkert lurt å oppgradere den før skjermkort, ja... Uansett trur eg nok det kortet du har valgt er godt nok til å AoC uten problem (har ikkje prøvd det sjølv, då...). Kortet er billig, men med masse futt... Edit: Trur ikkje det følger med noko form for kjøling med det kabinettet, så eit par vifter hadde nok gjort seg... Endret 28. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvordan er det forresten mtp kabinett. Har ikke behov for mer inn i den enn det som er nevnt ovenfor, så kunne tenkt meg et minst mulig kabinett slik at det er enklere å flytte rundt på. Finnes det noe mindre enn det jeg har, og hvordan vil det være mtp. støy og varmeutvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå