Jakob Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 -Fortell en liten drittunge at det er en hyperbra PC og selg den for 10.000 kr!!! -Drikk cola ved siden av pc'en.... Se hva som skjer! -Ta den med deg til nærmeste høyspentlinje, ta med en god kabel, resten ordner du selv! -Stek den i en keramikk steke ovn. -Kjør over komponentene med en sterk grassklipper -Kast den ut fra et fly, og hopp etter og film.... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 -Fortell en liten drittunge at det er en hyperbra PC og selg den for 10.000 kr!!! Dette skulle du hatt et solid ballespark for, men siden dette er vanskelig over nett får du nøye deg med litt dissing.. Yo moma's so fat etc.. -Drikk cola ved siden av pc'en.... Se hva som skjer! Tja.. man slukker tørsten og får dårlige tenner? Selv kan jeg ikke tenke meg å IKKE drikke cola mens jeg sitter ved pc'en. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Litt programvare og fingerferdighet en gammel parabol rør dette godt sammen og vips du kan kjøre canal digital og viasat. GRATIS. Com porten må selvfølgelig være intakt. Lenke til kommentar
boot_ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 (endret) Hva med å levere den til gjenvinning på nærmeste miljøstasjon? Ingen grunn til å lage mest mulig forurensing - det er det nemlig mer enn nok av fra før. Bromerte flammehemmere og alskens drit ønsker vel ingen at havner i grunnvann og vassdrag til slutt. Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
kiss Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg er fallskjermhopper og tar den gjerne med en tur opp Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 D hadde jo blitt en kanonbra film. Så har du bare en ekstra på bakken som filmer når skiten knuses mot bakken Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kjøp 1 Kg majones og kaviar. Fyll dette på forskjellig steder inne i PCen. Legg også gjerne noen rå bacon skiver i en PCI slot. Tape disse fast. Morro hvis du slår en spiker igjennom hovedkortet. Lever den så inn til komplett for reprasjon, det hadde jeg betalt penger for å se. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kjøp 1 Kg majones og kaviar. Fyll dette på forskjellig steder inne i PCen. Legg også gjerne noen rå bacon skiver i en PCI slot. Tape disse fast. Morro hvis du slår en spiker igjennom hovedkortet. Lever den så inn til komplett for reprasjon, det hadde jeg betalt penger for å se. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 skru på datan og fyll godt med barberskum i den mens den går. Det burde bli et bra show. Fyll opp med litt (mye) ved. Kjøp inn en pakke marhmellows, tenn et bål med en liter sprit, etter at du har fyrt i gang maskina. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 og forresten: du skulle ikke ha igjen noen raketter fra nyttårsaften? DET kunne blitt morro... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 og forresten: du skulle ikke ha igjen noen raketter fra nyttårsaften? DET kunne blitt morro... dæven det hadde vært gøy !! skal prøve d med min gammle PC! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 omg ta deg en tur og gjør kål på den jævelen da! denne posten popper jo opp hele tiden og seriøst de forslagene er ikke sååå morsom lengre? 20 poster sier: øøø spreng den i helvete fyrverkeri osv. kom igjen da mann!! get a grip Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 omg ta deg en tur og gjør kål på den jævelen da! denne posten popper jo opp hele tiden og seriøst de forslagene er ikke sååå morsom lengre? 20 poster sier: øøø spreng den i helvete fyrverkeri osv. kom igjen da mann!! get a grip Ja, kom igjen da! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Om du ikke har makulert den ennå, få ut fingern å gjør det. pass på å få med hver minste detalj på film eller bilder og post link der du putter de ut.. Gå for det forslaget du liker best, bare gjør det snart... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 La katten gjøre fra seg inni og lever til rep. på elkjøp dombås v/Rune Vegard Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med å levere den til gjenvinning på nærmeste miljøstasjon?Ingen grunn til å lage mest mulig forurensing - det er det nemlig mer enn nok av fra før. Bromerte flammehemmere og alskens drit ønsker vel ingen at havner i grunnvann og vassdrag til slutt. http://home.no/boot/salg[/quote jo eller vi kan sende den ned til Irak så kan du kaste den på amerikanerene, feks i propellen på en helikopter.... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Trengs ikke De forsvinner så fort av seg selv der nede Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Selg den i avisa, sikkert en "luring" som tror han kjøper bra nokk maskin tell barna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå