Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min

Anbefalte innlegg

-Fortell en liten drittunge at det er en hyperbra PC og selg den for 10.000 kr!!!

-Drikk cola ved siden av pc'en.... Se hva som skjer!

-Ta den med deg til nærmeste høyspentlinje, ta med en god kabel, resten ordner du selv!

-Stek den i en keramikk steke ovn.

-Kjør over komponentene med en sterk grassklipper

-Kast den ut fra et fly, og hopp etter og film....:D:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Fortell en liten drittunge at det er en hyperbra PC og selg den for 10.000 kr!!!

Dette skulle du hatt et solid ballespark for, men siden dette er vanskelig over nett får du nøye deg med litt dissing.. Yo moma's so fat etc..

-Drikk cola ved siden av pc'en.... Se hva som skjer!

Tja.. man slukker tørsten og får dårlige tenner?

Selv kan jeg ikke tenke meg å IKKE drikke cola mens jeg sitter ved pc'en.

Lenke til kommentar

Hva med å levere den til gjenvinning på nærmeste miljøstasjon?

Ingen grunn til å lage mest mulig forurensing - det er det nemlig mer enn nok av fra før.

Bromerte flammehemmere og alskens drit ønsker vel ingen at havner i grunnvann og vassdrag til slutt.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Kjøp 1 Kg majones og kaviar. Fyll dette på forskjellig steder inne i PCen. Legg også gjerne noen rå bacon skiver i en PCI slot. Tape disse fast. Morro hvis du slår en spiker igjennom hovedkortet.

Lever den så inn til komplett for reprasjon, det hadde jeg betalt penger for å se.

Lenke til kommentar
Kjøp 1 Kg majones og kaviar. Fyll dette på forskjellig steder inne i PCen. Legg også gjerne noen rå bacon skiver i en PCI slot. Tape disse fast. Morro hvis du slår en spiker igjennom hovedkortet.  

Lever den så inn til komplett for reprasjon, det hadde jeg betalt penger for å se.

:yes:

Lenke til kommentar
omg ta deg en tur og gjør kål på den jævelen da! denne posten popper jo opp hele tiden og seriøst de forslagene er ikke sååå morsom lengre? 20 poster sier: øøø spreng den i helvete fyrverkeri osv.

kom igjen da mann!! get a grip :evil:

Ja, kom igjen da!

Lenke til kommentar
Hva med å levere den til gjenvinning på nærmeste miljøstasjon?

Ingen grunn til å lage mest mulig forurensing - det er det nemlig mer enn nok av fra før.

Bromerte flammehemmere og alskens drit ønsker vel ingen at havner i grunnvann og vassdrag til slutt.

http://home.no/boot/salg[/quote

jo eller vi kan sende den ned til Irak så kan du kaste den på amerikanerene, feks i propellen på en helikopter.... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...