z10an Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Spander på den ett nytt kabinett slik at det ser ut som en sjikklig ny pc så tar du med den på lan og later som du blir forbanna og klikker rabiat Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 boote den opp i windows og pisse på harddisken! filmer det hele og sender filmen til Microsoft! Dritgod idé Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ville nok knust den forann mange på LAN, men jeg ville gjort dette: fått med 3 kammerater , en som sitter med maskina og dere hyler cheater etc til han, tar med maskina og han på ryggen til en annen kammerat, Kaster maskina rett ut og skriker "fucking cheater" , til skrekk og gru for alle cheaters i salen OGS forbruket vil nok synke dratisk Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ville nok knust den forann mange på LAN,men jeg ville gjort dette: fått med 3 kammerater , en som sitter med maskina og dere hyler cheater etc til han, tar med maskina og han på ryggen til en annen kammerat, Kaster maskina rett ut og skriker "fucking cheater" , til skrekk og gru for alle cheaters i salen OGS forbruket vil nok synke dratisk en bidig go ide!!! da var det sikkert mange som ville slutte å cheate!!! liker ikke cheatere! Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Plasser den i nærheten av iraq og la Amerikanerne droppe en JDAM bombe på den Anbefaler kamera med god zoom så du slipper å stå nær den, eller få fatt på videoopptak fra flyet som slapp bomba. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Plasser den i nærheten av iraq og la Amerikanerne droppe en JDAM bombe på den Anbefaler kamera med god zoom så du slipper å stå nær den, eller få fatt på videoopptak fra flyet som slapp bomba. hmm, sett på en sattelitt telefon og la den stå ute i garasjen over natta, risikerer du og bli feilbombet.. Ta med kammera og godt humør Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg fikk nettopp en knall ide! På loppemarkeder er det stadig en del 3- og 486'er som kan kjøpes for en slikk og ingenting, og disse er sikkert jævlig morroe å kødde med!!! Til alle dere med gode forslag: Stikk på et loppemarked, og sett planen ut i livet selv også! Ta det opp og send meg link.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med et uhell og miste et 1mega tonn kjernefysisk stridshode og med uhell sende den til reprasjon, der du skrev feil adresse? Hvite Hus Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 12 bilbatteri * 4 seriekoble minus til case pluss til sveiseelektrode hærpe HK+++ har gjort det selv(opptil flere ganger...) flott og kople + til +5v og +12... anbefaler filmkamera! DRIITKULT mens div. komponenter popper, exploderer og tar fyr.... Har tro på denne metoden. Ellers kan du gi den til meg. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har du d.stroyd maskinen??? legg iallefall filmen ut :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå