stoneyboy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hej. Holder på å bygger ny pc for tiden og trenger et skjermkort som støtter to skjermer samt tilkobling til hd tv. Optimal løsning hadde vært et skjermkort med to dvi utganger og en hdmi port, men så vidt jeg har forstått finnes dette bare på de alle nyeste high end kortene. Finnes det andre løsninger ? En slags dvi coverter eller noe sånt ? Noen som har noen forslag til mitt 3 skjermer oppsett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 slenger meg på her, leter etter det samme Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hadde samme problemet for en stund tilbake, det endte med at jeg skaffet meg en DVI switch som jeg kobla den ene skjermen og TVn på. Og bare trykke på en knapp når jeg skal bruke TVn Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men jeg, og kanskje trådstarter, vil gjerne bruke 3 skjermer på en gang Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, var det jeg også ville for en stund tilbake, men jeg gav det opp, fant ikke noen løsning på det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noe slikt ville kanskje vært en løsning, men det beste hadde vært et grafikkort som faktisk kan bruke sine 3 skjermutganger samtidig Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noe slikt ville kanskje vært en løsning, men det beste hadde vært et grafikkort som faktisk kan bruke sine 3 skjermutganger samtidig Ja.. vet ikke om det finnes noe slikt jeg... Lenke til kommentar
walsh Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hvordan er det å kjøre SLI eller crossfire da? er det noen løsning der? Lenke til kommentar
Snerpete Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, såvidt jeg vet er vel det eneste SLI og Crossfire gjør, er å koble sammen begge kortene på en Master - Slave måte. At slavekortet hjelper Master kortet. Vet ikke om man kan ha 2 kort, men ikke koble de sammen da... Da kan man jo teoretisk sett koble på 4 skjermer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, såvidt jeg vet er vel det eneste SLI og Crossfire gjør, er å koble sammen begge kortene på en Master - Slave måte. At slavekortet hjelper Master kortet.Vet ikke om man kan ha 2 kort, men ikke koble de sammen da... Da kan man jo teoretisk sett koble på 4 skjermer Ved SLI kan kun en skjerm brukes, og ved Crossfire kan du bruke to skjermer, men et alternativ er og sette opp to skjermkort uten SLI eller Crossfire, da kan en bruke alle utgangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå