Khaffner Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg er på jakt etter et nytt kabinett med minst 340W strømforsyning til en ok penge. Nå har jeg kommet frem til Antec NSK1380. Kravene mine er: -Minst 340W PSU (Check) -Kubeformet (Check) -God/ok kjøling -Stille -MicroATX (Check) -Plass til minst 2 harddisker (Check) -Skal se bra ut (Check) For de interesserte, flere bilder her Er dette et godt valg? Hvordan er kjølinga og støyen? Noen som har erfaringer? Finnes det like bra eller bedre kabinetter, som kan fåes i Norge? Slik jeg har forstått det suger strømforsyningen luft utenfra bak og blåser ut oppe. Kan man snu strømforsyninga slik at den suger varm luft innenfra og blåser ut oppe? Endret 28. mai 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Man kan ikke snu strømforsyningen, da den er spesielt tilpasset for at alt skal få plass. Det blir en del varme i det, det er såpass trangt og greier ikke å fjerne varmen raskt nok. Hvor stillegående det er kan diskuteres, det er opp til enhver, men jeg mener det støyer litt (ikke veldig mye) men ellers var jeg fornøyd med det (solgt maskina). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Er det mulig å bygge inn vifter noen steder? På siden, oppå eller lignende? Hjelper den lille PCI-vifta på varmen, og støyer den mye? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er selve PCI vifta som støyer mest i oppsettet jeg hadde, men den var ikke veldig irritabel støyende. Det kan godt hende det er mulig å montere inn flere vifter, men da må du begynne å kappe i sideveggene, det er eneste stedet du har mulighet, for det finnes ikke plass på toppen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 sitter å undres over samme kuben, og ser at hardiskfestene er på en sånn måte at dem blir hengende fra en rekke med skruer. er det ett potensielt problem i lengden? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg kikker også etter en fin mATX cube-case. Det jeg lurer på er hvor mye hardware en 340 watts-PSU klarer å drive. Om jeg f.eks. putter inn en harddisk eller to, dvd-rom, firekjerners prosessor og et GT8800, får det nok strøm? Og jeg vil også gjerne ha flere erfaringer fra Antecs og andres cubecases. Endret 10. juni 2008 av Arthemax Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil bare si at kabinettet er bestilt og kanskje ankommet posten, får nok fingrene i den før helgen en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå