Gå til innhold

Et lite Cube-kabinett?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et nytt kabinett med minst 340W strømforsyning til en ok penge. Nå har jeg kommet frem til Antec NSK1380.

i_427649-564x376.jpg

Kravene mine er:

-Minst 340W PSU (Check)

-Kubeformet (Check)

-God/ok kjøling

-Stille

-MicroATX (Check)

-Plass til minst 2 harddisker (Check)

-Skal se bra ut (Check)

For de interesserte, flere bilder her

Er dette et godt valg? Hvordan er kjølinga og støyen? Noen som har erfaringer?

Finnes det like bra eller bedre kabinetter, som kan fåes i Norge?

Slik jeg har forstått det suger strømforsyningen luft utenfra bak og blåser ut oppe. Kan man snu strømforsyninga slik at den suger varm luft innenfra og blåser ut oppe?

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ikke snu strømforsyningen, da den er spesielt tilpasset for at alt skal få plass. Det blir en del varme i det, det er såpass trangt og greier ikke å fjerne varmen raskt nok. Hvor stillegående det er kan diskuteres, det er opp til enhver, men jeg mener det støyer litt (ikke veldig mye) men ellers var jeg fornøyd med det (solgt maskina).

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Det er selve PCI vifta som støyer mest i oppsettet jeg hadde, men den var ikke veldig irritabel støyende. Det kan godt hende det er mulig å montere inn flere vifter, men da må du begynne å kappe i sideveggene, det er eneste stedet du har mulighet, for det finnes ikke plass på toppen.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Jeg kikker også etter en fin mATX cube-case. Det jeg lurer på er hvor mye hardware en 340 watts-PSU klarer å drive. Om jeg f.eks. putter inn en harddisk eller to, dvd-rom, firekjerners prosessor og et GT8800, får det nok strøm?

Og jeg vil også gjerne ha flere erfaringer fra Antecs og andres cubecases.

Endret av Arthemax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...