superninja Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har en logitech G5 som er rundt 3 år gammel eller noe sånt som i det siste har begynt å "falle ut". Det som skjer er at det kommer sånn plingelyd som da du drar ut og inn en USB-penn eller mus med USB port som da jeg har. Har kun merket at det skjer mens jeg spiller CS:S og syns det er veldig rart.. (aldri i windows o.l.) Det plinger liksom først så plinger det med en gang igjen som oftest og den funker helt fint bare at det tar en 4-5-6 sekunder før jeg kan bruke musa igjen.. Noen forslag/erfaringer? Var usikker på hvor jeg skulle poste det så tok det her, admin får flytte det hvis han vet om en bedre plass.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi har en egen muse katogori. haha muse katogori, jeg er sliten :S Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Min gjør noe av det samme. Den bare slutter å funke i noen sekunder uavhengig av hva jeg gjør. Skjer når jeg spiller, skjer når jeg bare surfer. Noen ganger bare skrur den seg av også, og jeg må plugge den ut og inn igjen for at den skal funke :S Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samme problem her med min 3år gammle mx518, slår seg av og på midt i spill, noen ganger også når jeg er i windows men ganske sjeldent. Har prøvd det meste, men ingenting hjelper :S Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har samme problemet med mitt MX5000 tastatur.. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har trådstarter testet firmwareupdate for å se om denne hjelper ? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Kabelen var løs framme der den går ut i fra musa, skal prøve å lodde det fast igjen så får vi se om det går bra.. Hvis ikke blir det nok bare å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Når musen faller ut så slår usb huben ved siden også seg av og på, men tastaturet virker. Kanskje det er noe sammeneng her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå