Gå til innhold

oc xp1800+ på nytt system

Anbefalte innlegg

hvor mye kan jeg overklokke min existerende xp1800+ på et nytt system alla asus a7n8x m/ twinmos pc3200 (winbond) (ikke anskaffet meg de 2 ennå)?? tilsvarende xp2400+ ?? (mener jeg leste her på forumet en med 1700+ hadde den opp i den hastigheten).

Håper noen kan dele sine synspunkter/fakts om dette :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan ikke klokke lenger ved å kjøpe nytt hk.... Sannsynligvis ikke ved å kjøpe ny RAM heller. Pleier ikke være det som er den begrensende faktoren.

se forøvrig www.overclockers.com sin database

Mente du at jeg ikke kunne klokke høyere enn 2400+ eller overhode ingen overklokking i det hele tatt? vi prater jo om fsbxcpu prefix (husker ikke hva det er akkurat nå). sjekker lenken nå, må vel sikkert regge meg i forum der også :lol:

Lenke til kommentar
mente at det er ikke sikkert at hk/minne er den begrensende faktor. Hvor stopper det nå? Vil ikke si at det er verdt å kjøpe nytt....

hmmm tror jeg har testa (engang i tia hehe) at jeg klarte fsb på 145 stabilt med denne apacer rammen (som jo er pc2100 cas2.5). Men har heller ikke vært en kløpper til å øke volten.

På forumet på overklokking.no var det en som sa at viss jeg hadde palomino kunne jeg drømme lenge etter 1.8ghz (tilsvarer vel xp2200+ det??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...