madarab Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvor mye kan jeg overklokke min existerende xp1800+ på et nytt system alla asus a7n8x m/ twinmos pc3200 (winbond) (ikke anskaffet meg de 2 ennå)?? tilsvarende xp2400+ ?? (mener jeg leste her på forumet en med 1700+ hadde den opp i den hastigheten). Håper noen kan dele sine synspunkter/fakts om dette Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 du kan ikke klokke lenger ved å kjøpe nytt hk.... Sannsynligvis ikke ved å kjøpe ny RAM heller. Pleier ikke være det som er den begrensende faktoren. se forøvrig www.overclockers.com sin database Lenke til kommentar
madarab Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 du kan ikke klokke lenger ved å kjøpe nytt hk.... Sannsynligvis ikke ved å kjøpe ny RAM heller. Pleier ikke være det som er den begrensende faktoren. se forøvrig www.overclockers.com sin database Mente du at jeg ikke kunne klokke høyere enn 2400+ eller overhode ingen overklokking i det hele tatt? vi prater jo om fsbxcpu prefix (husker ikke hva det er akkurat nå). sjekker lenken nå, må vel sikkert regge meg i forum der også Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 mente at det er ikke sikkert at hk/minne er den begrensende faktor. Hvor stopper det nå? Vil ikke si at det er verdt å kjøpe nytt.... Lenke til kommentar
madarab Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 mente at det er ikke sikkert at hk/minne er den begrensende faktor. Hvor stopper det nå? Vil ikke si at det er verdt å kjøpe nytt.... hmmm tror jeg har testa (engang i tia hehe) at jeg klarte fsb på 145 stabilt med denne apacer rammen (som jo er pc2100 cas2.5). Men har heller ikke vært en kløpper til å øke volten. På forumet på overklokking.no var det en som sa at viss jeg hadde palomino kunne jeg drømme lenge etter 1.8ghz (tilsvarer vel xp2200+ det??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå