Session^^ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Leter etter ny kontakt til madammens bærbare pc da hun selvfølgelig klarte å miste hele pcen i gulvet. Kikker litt på elfa, men jeg klarer aldri å finne noe på den siden. Kan noen linke meg i riktig retning? Eller iallefall fortelle meg hva riktig navn er på en slik plugg? Trenger sårt hjelp her. Det er den som sitter i enden på strømtilførselen det er snakk om. Pcen det er snakk om er en HP med 65W strømforsyning. Kan kjøpe ny hele greia, men den koster 650kr og det synes jeg er for gale når det er en plugg til 20kr som er ødelagt. Lodding osv er ikke noe problem. Mvh. Eirik Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har du en Clas Ohlson i byen så bør de ha noe sånt. Både inner og ytterdiameter må være riktig, mål med et skyvelær eller ta med pluggen i butikken. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 For det første: takk for svar. Skal prøve til helga. Andre forslag mottas fortsatt med stor takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Futurlec har bra utvalg, og det er billig. Men det tar jo litt tid i posten. http://futurlec.com/DCPower-LineFemale.shtml Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Gullfint hårek! Akkurat hva jeg er ute etter. Spiller ingen rolle om det tar litt tid. Det får være straffen når madammen mister pcen i bakken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå