jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har nå installert k3b men når jeg skal kjøre det er alt jeg får opp denne feilmeldingen: k3b: undefined symbol: static_QUType_varptr og den ble jeg ikke mye klok på.. noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har nå installert k3b men når jeg skal kjøre det er alt jeg får opp denne feilmeldingen: k3b: undefined symbol: static_QUType_varptr og den ble jeg ikke mye klok på.. noen som vet hva som må gjøres? Det var synd, fordi k3b er et dritstilig program (digger den sveise-logoen dems )... En god gammaldags reinstall pleier å fikse det meste... :wink: Enig at den derre feilmeldinga ikke var mye å bli klok på (typisk linux-feilmeldinger) MarcelSB PS: Min avatar knuser din Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 ja syns også det er et kult program.. jeg fiksa det ved å installere en eldre versjon av det og sitter og brenner i denne stund Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har nå installert k3b men når jeg skal kjøre det er alt jeg får opp denne feilmeldingen:k3b: undefined symbol: static_QUType_varptr og den ble jeg ikke mye klok på.. noen som vet hva som må gjøres? Denne typen feilmeldinger (undefined symbol) er tegn på at du har installert en binærpakke som er kompilert for en annen versjon av diverse biblioteker. Altså har du tatt en binærpakke som er beregnet for en annen distro, eller en eldre/nyere versjon av distroen din. Bruk bare binærpakker for riktig versjon av riktig distro! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Den jeg lastet ned var for red hat 8.0 og det er det jeg har også .. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ser mere ut til at det er et av de mange problemene som har oppstått siden redhat herpet kde og qt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå