Hammertime Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Søstern min kjøpte seg en Wii mens hun var i USA. Når hun kom hjem kjøpte hun en "dings" som gjorde at hun kunne sette den i stikk-kontaken, men den gjorde tydeligvis ikke om fra 110 til 230 volt siden den sa "pang" og slutta å funke. Er det noen plasser som fikser Wii? Eller som kan sende en ny strømforsyning eller hva hun enn trenger? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Den er nok kaputt ja, prøv loddebolt.com, kanskje de kan hjelpe deg. Fins kanskje andre plasser som andre brukere her vet om. Antar hun kjøpte bare en vanlig reiseadapter? Det hun skulle hatt var en strømomformer (tror Clas Ohlson har slike) eller en europeisk Wii strøm-adapter. Selv bruker jeg denne til min amerikanske Wii uten noe problem. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hun kjøpte nok bare en vanlig reiseadapter ja, en liten dings hun setter på forran.. Akkurat hva er det som er kaputt på den nå da? Den "boksen" med kontakten osv? Er det ikke mulig å få tak i en billig slik en noen plass da? Eller er det noen som har hatt samme problemet og fått fikset det? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er mest sannsynlig bare adapteret til Wiien som er gått til pieces, og ikke Wiien i seg selv. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hmm om det er selve AC-adapteren ("boksen") så se om du kan få tak i en likedan for å teste. Da vet du i alle fall om du må fikse selve maskinen eller bare få tak i en norsk/europeisk AC-adapter (lik den jeg linket til). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå