Innos Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Vel, det har seg slik at den ikke vil starte om skjermkortet står i, men om jeg tar det ut gjør den det. Har hatt både skjermkort og hovedkort inne på retur, og fikk nye kort tilbake. Jeg lurer på om det rett og slett er VELDIG dårlig kvalitetskontroll hos Inno3D, men jeg spør for siekkerhetsskyld om det er noe jeg kan ha glemt? Jeg har selvfølgelig satt i PCI-E strøm til skjermkortet, og har dobbeltsjekket alt av ledninger. Jeg er alltid veldig forsiktig når det kommer til statisk elektrisitet, men det er vel kanskje også en mulighet (ville vel derimot ikke fått nytt kort om det var min egen feil). Lyset på hovedkortet lyser grønt uansett om skjermkortet står i eller ei, men PC-en går bare på om det ikke er det. Specs: Asus P5K PRO Corsair HX 520W Corsair TWIN2X DDR2-800 4096MB KIT (2x2048) Inno3D GeForce 8800 GT 512 MB Intel Core 2 Quad Q6600 edit: Den er selvfølgelig selvbygd, og jeg har spurt supportavdelingen til SHG (der den ble kjøpt), og de hadde ingen anelse. Jeg har også prøvd begge PCI-E sporene. Endret 28. mai 2008 av Innos Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Høres ut som om det er en feil på selve skjermkortet. Har du muligheten til det så prøv å sett i et annet skjermkort som du vet virker og se om maskinen starter da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, det er nok det, men er rart at kortet jeg får i retur har samme problemet som det jeg sendte inn. Kan jo se på esken at det er nytt, så tviler på at de har sendt meg det gamle ved en feil. Har ingen PCI-E skjermkort utenom det, og kjenner dessverre ingen som har et til låns heller. =/ Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hvilken strømforsyning har du ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Corsair HX 520W Som står i første post. Teste med en annen GPU du . Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kan det ha med at hovedkorte ikke støtter nvidia, bare radeon ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå