Gå til innhold

Problem med en PSN subaccount

Kaggen

Anbefalte innlegg

Heisann

Siden jeg ikke er 18 år heelt enda fikk jeg faren min til å registrere seg på PSN. I dag lagde jeg meg en subaccount til meg selv, men da jeg skulle logge inn på PS3-en fikk jeg denne meldingen: "Du kan ikke logge på med en annen bruker's påloggings ID (Epost adresse)." Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å lag en bruker på den lokale PS3'en din (helt til venstre), og logg inn med det samme passordet og brukernavnet.

Forresten, hvis du ikke vet, så er den eneste forskjellen mellom Sub og Master at du ikke kan legge til penger.

Lenke til kommentar

Til å prøve å svare på det du først spør om, så kan du ikke logge på din account hvis faren din allerede har lagd seg en account på den brukerren. Så hvis du vil bruke sub-accounten din må du lage en ny bruker og logge på der. Tror jeg det var ihvertfall :tease:

Lenke til kommentar
Til å prøve å svare på det du først spør om, så kan du ikke logge på din account hvis faren din allerede har lagd seg en account på den brukerren. Så hvis du vil bruke sub-accounten din må du lage en ny bruker og logge på der. Tror jeg det var ihvertfall :tease:

Ok, da vet jeg det. :)

Går det forresten an å skifte nicket på PSN brukeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...