Theo343 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er det noen lure tips man kan gi her? Jeg skal ikke ha dette selv. Helst minnekortbasert el. og at det kan ta opp så lenge minnekortet har kapasitet. Det trenger ikke være ultra kvalitet eller fps. Området kan også være dårlig belyst. Endret 28. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Er det noen lure tips man kan gi her? Jeg skal ikke ha dette selv. Helst minnekortbasert el. og at det kan ta opp så lenge minnekortet har kapasitet. Det trenger ikke være ultra kvalitet eller fps. Området kan også være dårlig belyst.Mitt Canon S2IS kamera har denne funksjonen. Da regner jeg deg også med at Canon S5IS kan gjøre dette.Eneste jeg er litt skeptisk til er hvis du har som du sier, dårlig belysning. For det er jo ikke speilrefleks - så det er mulig det ikke lar seg gjøre i ditt tilfelle. En liten NB her: På listen over tilbehør finnes også "Hama Mini Tripod Bordstativ". Hvis du kjøper en ekstra linse til kameraet som også er i tilbehørslisten, så vil kameraet antakelig bli for tungt for bordstativet, så hele kalaset tipper da fremover. I hvertfall er det sånn med S2IS kameraet. Endret 29. mai 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm... Det vil nok være dårlig belyst ja og viktig at det fungerer godt for nattovervåking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå