Gå til innhold

Billig kamera for nattlig overvåkning?

Anbefalte innlegg

Er det noen lure tips man kan gi her? Jeg skal ikke ha dette selv. Helst minnekortbasert el. og at det kan ta opp så lenge minnekortet har kapasitet. Det trenger ikke være ultra kvalitet eller fps. Området kan også være dårlig belyst.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen lure tips man kan gi her? Jeg skal ikke ha dette selv. Helst minnekortbasert el. og at det kan ta opp så lenge minnekortet har kapasitet. Det trenger ikke være ultra kvalitet eller fps. Området kan også være dårlig belyst.
Mitt Canon S2IS kamera har denne funksjonen. Da regner jeg deg også med at Canon S5IS kan gjøre dette.

Eneste jeg er litt skeptisk til er hvis du har som du sier, dårlig belysning. For det er jo ikke speilrefleks - så det er mulig det ikke lar seg gjøre i ditt tilfelle.

En liten NB her:

På listen over tilbehør finnes også "Hama Mini Tripod Bordstativ". Hvis du kjøper en ekstra linse til kameraet som også er i tilbehørslisten, så vil kameraet antakelig bli for tungt for bordstativet, så hele kalaset tipper da fremover. I hvertfall er det sånn med S2IS kameraet.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...