Gjest Sir Alex Fergurson Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei lurer på hvorfor jenter får større rumper enn guttene?? de får større bryster for å gi morsmelk? men hvorfor får de større rumper enn gutta?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så de skal sitte mer behagelig når de ammer barna . Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fordi fettet hos jentene legger seg andre plasser en hos menn Ta fks en svær og god kebab med 4 dl rent stekefett. dagen etter har alt dette fettet lagt seg på rumpa eller i puppene hos jentene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fordi fettet hos jentene legger seg andre plasser en hos menn Ta fks en svær og god kebab med 4 dl rent stekefett. dagen etter har alt dette fettet lagt seg på rumpa eller i puppene hos jentene Hvor havner det hos gutter? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Rundt magen (bukfett ) Og under pungen , der fettreservene er Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jenter har jo fra før bredere hofter enn gutter for å gjøre fødsel enklere. Da blir det automatisk mer plass til fett, og rumpeområdet er et vanlig sted kvinnekroppen bruker til fettreserve. Menn liker store bakender på kvinner, og dermed har genene som disponerer for slikt blitt videreført. Dessuten tror jeg jenter fra naturens side er ment å være litt feitere enn gutter. Vi menn har ikke bruk for brede hofter og store rumper. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er det noe å stille spørsmål til et av naturens vakreste kreaksjoner? Ingenting er som en juicy rumpe Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så husk , mat kjæresten med kebab og stekefett. neste dag har hun større rumpe og dobbel d cup Er som og putte en tann i et glass vann før man legger seg , neste dag har du penger Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bare det ikke blir for hengete så. Man skiller gjerne mellom puppegutt eller rompegutt Er da spennende å ha ei jente som kan forvandre deg fra den ene til den andre. Skjedd meg 2 ganger og jeg har ikke lidd^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fordi jenter sitter på ræva hele dagen vel! Ser dere ikke på Bundy eller? That's the reality, så kan vitenskapsmenn og forskere konkludere med hva faen de vil for min del. Jeg vet sannheten liksom. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 de får større bryster for å gi morsmelk? Det at de har større bryster har ikke noe med morsmelken å gjøre. Kvinner med små bryst kan gi like bra morsmelk som en med store. Mener å huske at kvinner har større bryst enn menn fordi det var rett å slett mer attraktivt, og de så mer modne ut. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I SEE MEN WITH BOOBS Ontopic : mener og ha lest at fettet hvertfall fordeler seg forskjellig på menn og kvinner. Finner ikke igjen artikkel nå Lenke til kommentar
vanillascented Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Generelt trenger kvinner mer fett på kroppen enn menn, da spesielt på mage, rumpe og lår for å føde barn eller noe i den duren (jeg har i allefall lest om det et sted). Fordi fettet hos jentene legger seg andre plasser en hos menn Ta fks en svær og god kebab med 4 dl rent stekefett. dagen etter har alt dette fettet lagt seg på rumpa eller i puppene hos jentene Hvor havner det hos gutter? Magen vil jeg tro. Er det ikke der gutter flest har lett for å legge på seg? Lenke til kommentar
Gjest SAMEH Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei lurer på hvorfor jenter får større rumper enn guttene?? de får større bryster for å gi morsmelk? men hvorfor får de større rumper enn gutta?? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Tråden anses som brudd på retningslinjene for refererte funksjon og stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg