DeuCerN Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Heisann kunne tenke meg å begynne å spille fotball. Etter en pause på 10 år så vet jeg ikke helt hvordan dette funker så derfor lurer jeg på hvor man finner et lag som passer til rimelig dårlige spillere og der alt bare er gøy og morro. Bor på strømmen og vil jo gjerne ha et lag i nærheten. Takker! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er vel bare begynne å trene med Strømmen det, så setter de deg på det laget de vil at du skal spille på, vanskeligere er det ikke...Heter vel Team Strømmen laget deres Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann kunne tenke meg å begynne å spille fotball.Etter en pause på 10 år så vet jeg ikke helt hvordan dette funker så derfor lurer jeg på hvor man finner et lag som passer til rimelig dårlige spillere og der alt bare er gøy og morro. Bor på strømmen og vil jo gjerne ha et lag i nærheten. Takker! Strømmen ta kontakt med de, de har sikkert ett 2 eller/og ett 3 lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå