gather Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper på systemutvikling eller mediekunnskap. Historie og religion er forsåvidt også greit. Norsk kommer veldig an på oppgaven. Første trekkdag i morgen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lykke alle til som skal opp i dag inkl. undertegnede Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lykke til ja, skal opp 10.00. Uffameg. Poster resultatet seinere hehe. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kom opp i Norsk å Kjærlighet som tema Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan komme opp i matte og naturfag, men får ikke vite det før torsdag eller fredag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Norsk muntlig. Norrønt språk, ættesagaer, islandske samfunn. Må blant annet lese Hønse-Tore. Sug ballene mine, dette fortjente jeg ikke. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Norsk muntlig. Norrønt språk, ættesagaer, islandske samfunn. Må blant annet lese Hønse-Tore. Sug ballene mine, dette fortjente jeg ikke. Hørtes seriøst ut som et helvete. Jeg synes ordentlig synd på deg. En kompis av meg fikk norsk med ny ordning og tema Romantikken og Nasjonalromantikken. Det er jo ezypzy. Jeg kom forresten opp i 3MX. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gikk bra, jeg stod. Fantastisk, bare jeg står på boksmålseksamen min så går dette bra og jeg er student fra høsten av. Fy faen vist jeg har strøket i noe, da gir jeg opp utdannelse og blir kriminell i stedet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 lærene sier at det er "lite" sjangs for at vi kommer opp i allmenn fag, siden vi skal ha tverfaglig eksamen i muntlig.. Stemmer det, eller er det bare skitsnakk? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, eg trur det stemmer. Søskenbarnet mitt som har hatt formgjeving i 3 år, 3. året med sånn allmennpåbyggingting var oppe i tverrfagleg i forrige veke. I går fekk vi (vanleg allmenn) vite kva vi kom opp i, munnleg. Hennar klasse kom ikkje opp munnleg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det mulig å komme opp i 2 muntlige eksamener? Har allerede hatt 1 muntlig og 3 skriftlige... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde muntlig religion i dag. Fikk 5 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde samme, men fikk 4. Greit fornøyd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kom opp i kjemi. Vi får oppgaven 45 minutter før eksamen, og skal presentere denne oppgaven (pluss en del av et forsøk) for sensor. Så får vi en annen, litt lettere oppgave om en annen del av pensum, som vi ikke får forberede oss på. Det som er så jævlig teit, er at vi ikke får bruke boka på forberedelsesdelen! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noko som er likt over heile landet =/ Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Visste ikke at man fikk vite karakteren med en gang O.o Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det som er så jævlig teit, er at vi ikke får bruke boka på forberedelsesdelen! Noko som er likt over heile landet =/ Vi (Frederik II vgs, Fredrikstad) får visstnok bruke hva vi vil av "ikke-kommuniserbare"-hjelpemidler i forberedelsestida. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det mulig å komme opp i 2 muntlige eksamener? Har allerede hatt 1 muntlig og 3 skriftlige... Anyone? :\ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Er det mulig å komme opp i 2 muntlige eksamener? Har allerede hatt 1 muntlig og 3 skriftlige... Anyone? :\ Tja, spørs åssen linje du går. Går du musikk for eksempel, må du vel også ha en muntlig eksamen i hovedinstrument, eller hvordan det nu var. Edit: det er snakk om vgs, sant? Endret 10. juni 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi får vite det på fredag. Håper jeg ikke kommer opp i noe som helst jeg. (VG1). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå