aspic Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 VK2: Vil opp i: 1. Matte 2. Fysikk 3. Historie 4. Religion 5. Norsk Blir kjekt å kome her å fortelje at eg kom opp i norsk på måndag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kom opp i Samfunn->Norge i etterkrigstiden Valgfri oppgave valgte vi Befolkning og befolkningsutvikling Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg kom opp i norsk muntlig - Kommunikasjon. Søren heller. Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kom opp i samfunnsfag jeg Emnet ble den Kalde Krigen så jeg er igrunn fornøyd Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kom opp i samfunnsfag jeg Emnet ble den Kalde Krigen så jeg er igrunn fornøyd Ah, akkurat det jeg ville ha! Heldig du. Jeg hadde garantert fått 6 i det temaet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 *mimre om ungdomsskole-muntligen min* Hadde engelsk og World War 2 som tema Fikk bare 5 da, men.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dagen er her, enten blir det i dag eller så blir det fredag. Hater dette, er totalt vrak jo! Bare ikke spansk! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vil helst opp i Nyere historie, men religion er også greit. Vil så absolutt ikke opp i matte eller norsk. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Dersom jeg er så uheldig at streiken blir avblåst før 6.juni, så må også jeg opp. Da håper jeg egentlig å komme opp i historie, for i år er det innført et nytt system: du får vite temaet 48 timer før og skal holde foredrag. Det høres rimelig digg ut! Ellers har jeg ingen andre spesifikke ønsker. Hva vil dere komme opp i? Hvorfor? Jeg KOM faktisk opp i historie! Fikk vite det i dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så heldige dere er. Jeg vil opp i enten nyere historie eller 3MX Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Så heldige dere er. Jeg vil opp i enten nyere historie eller 3MX Når får du vite hva du kommer opp i, da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Neste uke. Mandag, tirsdag, torsdag eller fredag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kom opp i norsk muntlig. Temaet var norsk litteratur- og språkhistorie fra 1900-1950. Fikk 5! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kom opp i religion, og fikk karakteren 6 i dag. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Grattis ahpadt. VK2? Tidlig eksamen synes jeg isåfall. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Grattis ahpadt. VK2? Tidlig eksamen synes jeg isåfall. Allmenn påbygging, så det blir vel egentlig VK2 ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Håper på å komme opp i Engelsk, Norsk eller Samfunnsfag. For all del ikke Matte Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kom opp i religion, og fikk karakteren 6 i dag. Kjempefornøyd. Går du i 10ende eller VKII? Jeg kom også opp i religion, hvilket tema hadde du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå