mikaragua Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg vil helst komme opp i 3KJ, men siden jeg kom opp i 3KJ-skriftlig, er vel ikke sannsynligheten for det særlig stor. Forøvrig kan du godt komme opp i samme fag skriftlig og muntlig. Egne erfaringer tilsier også at det går an. Endret 31. mai 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
kynisk89 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Egne erfaringer tilsier også at det går an. Jeej, da er fortsatt håp... Men det er jo et faktum at det er svært fordelaktig for en person å bli trukket i samme fag, muntlig og skriftlig. Da får en i teorien faktisk dobbelt så lang forberedelsestid som de andre... Derfor sier lærerne på min skole, at "dobbelt opp" med trekkfag sjelden skjer. Men, uansett er det noe mistenkelig med hele opptrekkingsprosessen, virker ikke som om det er mer utvelging enn uttrekning, synes nå jeg... Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vil opp i fysikk eller kjemi. Helst fysikk fordi forsøka er enklast der. I resten av faga har eg ingenting å forbetre. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mange forsøk i kjemi er uaktuelle pga de er for dyre,kompliserte eller tar for lang tid. Som f.eks kolorimetri. Vi har bare 5 forsøk eller no som er aktuelle. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 1. Fysikk 2. Matte 3. Religion 4. Historie 5. Kjemi 6. Norsk Noen som fikk fysikk skriftlig? Hørte det var tidenes letteste fysikkprøve xD Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 På vår skole får parallellklassen vår vite hva de kommer opp i muntlig i dag. Om noen som har samme fag som meg med samme lærer, kan jeg også komme opp i det? Vår klasse får ikke vite det før om en uke, og det er jo en fordel hvis det er slik Håper de kommer opp i engelsk! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hver lærer får normalt bare opp ett parti til muntlig, så om engelsklæreren din får opp et parti fra parallellklassen din er det redusert sjanse for at du kommer opp i engelsk. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var bare 5 personer som kom opp i kjemi nå nettop, så da ble ikke sjansene mindre for min del Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg får vite hva jeg kommer opp i på tirsdag, hvis jeg kommer opp. Selvsagt vil jeg helst ikke komme opp. Men hvis jeg kommer opp ønsker jeg meg samfunnsfag. Hvis jeg skulle være så heldig å trekke det vil jeg helst ha den kalde krigen eller noe lignende. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kom opp i engelsk:( Eksamen i morgen, så har hat hele helga på å forbrede meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg håpet på historie, men fikk natrufag "Gener og arv". Det gikk greit, jeg fikk 5. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg håper absolutt ikke på norsk eller religion. Der har jeg gulla meg til en sekser i standpunkt, og det orker jeg ikke rote til. Krysser alle fingre og tær for Nyere historie eller 3MX. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg håper absolutt ikke på norsk eller religion. Der har jeg gulla meg til en sekser i standpunkt, og det orker jeg ikke rote til. Krysser alle fingre og tær for Nyere historie eller 3MX. Samme her. Derfor vil jeg egentlig ikke opp i noe... Heldigvis ser det ut til at jeg slipper å rote til noen av karakterene. Streiken blir vel neppe avblåst med det første. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ønsker meg engelsk, men eneste faget jeg KAN komme opp i er naturfag. Jaja, kan funke det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva mener du med at det eneste faget du kan komme opp i er naturfag, edge? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hva mener du med at det eneste faget du kan komme opp i er naturfag, edge? Det er det eneste trekkfaget som er avsluttende i år for meg Endret 2. juni 2008 av edge Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Åh, jeg trodde engelsk også var avsluttende fellesfag i 1.klasse, selv om man velger å fortsette med engelsk senere. Er ting blitt så forandret etter at Kunnskapsløftet overtok for Reform' 94? Eller går du ikke på allmennfaglig/studiespesialiserende linje? Endret 2. juni 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh, jeg trodde engelsk også var avsluttende fellesfag i 1.klasse, selv om man velger å fortsette med engelsk senere. Er ting blitt så forandret etter at Kunnskapsløftet overtok for Reform' 94? Eller går du ikke på allmennfaglig/studiespesialiserende linje? Går VG1, men pga vekselvis skole og praksis er engelsken delt opp over to år Neste år blir det dog musikklinje. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kom opp i Norsk Muntlig, var som faen også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå