Niram Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Håper på: - ledelse og instruksjon - idrett, kultur og samfunn - religion Får jeg nyere historie eller norsk er jeg DØD Lenke til kommentar
Traumeel Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 håper på ledelse og instruksjon jeg.. går på idrettslinja vk2.. =)=) Lenke til kommentar
dragoman Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 1. relgion og etikk 2. nyarehistorie 3. norsk 4. fysikk går 3 klasse almenn Lenke til kommentar
vcx Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ønsket å komme opp i alt annet unntatt engelsk. Kom opp i krl så jeg er ganske fornøyd. Oppgaven er : Obligatorisk: Salomos ordspråk / Jobs bok Valgfirt: En god del. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kan man komme opp i norsk 3 året videregående? Hvordan fungerer denne eksamenen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, det kan man. Den fungerer vel stort sett på samme måte som muntlig i et annet fag. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) 1.Religion 2.Norsk 3.Engelsk 4.Matte Endret 29. mai 2008 av thadon Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Kan man komme opp i norsk 3 året videregående?Hvordan fungerer denne eksamenen? Uff, men den leselista i norsk er helt enorm! Nestsiste norsktime fikk vi en tykk blekke som visstnok inneholdt en oversikt over ALLE tekster og alle sider vi skal kunne til en eventuell muntligeksamen i norsk... lykke til! Endret 29. mai 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 VK2 1. religion - lett, og bra lærer som er litt for snill med karakterer 2. norsk - vanskelig, men samme lærer som religion 3. nyere historie - enkelt, men forferdelig lærer 4. spansk - å forstå og å skrive spansk er såre enkelt. å kunne svare for seg med fulle setninger er jævlig:p 5. engelsk - chill, men det er utelukket siden jeg kom opp i engelsk skriftlig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) ladysaw: Hjelper vel lite med snill lærer på eksamen Forøvrig kan du godt komme opp i samme fag skriftlig og muntlig. Endret 29. mai 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 ladysaw: Hjelper vel lite med snill lærer på eksamen Forøvrig kan du godt komme opp i samme fag skriftlig og muntlig. Hvor stor er egentlig sjansen for å komme opp i det samme faget i muntlig som du kom opp i skriftlig? Jeg har hørt at sjansene er mikroskopiske. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg kom opp i kjemi skriftlig, betyr det at det er mindre sannsynlight for å komme opp i det i muntlig? Det har skjedd før. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er sånn ca. to uker til muntlig, og nå i løpet av disse to ukene skal alle faglærerne kjempe om oppmerksomheten til elevene. Alle argumenterer med at det er stor sannsynlighet, lol. Er det ikke like stor sannsynlighet i alle fag? Haha, jeg vil opp i fysikk. Da slipper jeg å lese <3 Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Slipper du å lese? hvorfor det? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Har seks i standpunkt, og jeg stryker ikke uansett. Ikke at den karakteren er i nærheten av snittet mitt, jeg liker bare fysikk. Endret 29. mai 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så vidt jeg vet er muntlig og skriftlig ikke avhengig av hverandre. Med andre ord er sannsynligheten for at HildeM kommer opp i kjemi muntlig like stor nå som den ville vært om hun kom opp i noe annet. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ok, daså. Droppa fysikk i år, jeg. Har bare hatt 2fy. Hadde ikke veldig lyst å komme opp i det, nei. Dette er prioriteringa mi: 1.Religion(superchill) 2.Nyere Histore(Har nettop hatt prøve i vk2 og kalde krigen muntlig. Så jeg husker nok alt bra til eksamen) 3.Norsk(kjempemange noveller å lese...uff) 4.Kjemi(er ikke sikker på om jeg vil det mer enn norsk....får jo vite oppgave med alle hjelpemidler...men så er det de spontane greiene, og forsøket) 5.3MX(finnes det? Matte er jo et veldig skriftlig fag...mongis) *lurer på om jeg har glemt noen fag* Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 3MX muntlig eksisterer nok Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nyere Historie helt klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå