Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva vil du opp i muntlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Nei! Jeg kom opp. Da var det bare å vente til klokka 17:00 for å finne ut hvilken måte jeg skal pines på.

Hva kom du opp i? Uansett, førsteklasse er ikke så mye stress - sensorene forventer ikke så alvorlig mye har jeg fått inntrykk av, og om man da gjør 'det lille ekstra' skal det gå meget bra. Bare å stå på :)

Jeg kom opp i geografi, så det kunne strengt tatt vært verre.

Lenke til kommentar

Å helvete :p Gruer meg til mandag :/. Går VG1 og kan komme opp i følgende:

-Engelsk

-Samfunnsfag

-Naturfag

-Geografi

Kommer til å gå rett til helvete hvis jeg kommer opp i Naturfag :(. Får håpe på å ikke komme opp.

Lærerm har sagt at det er ca 20% sjans per elev at de kommer opp :O. I tillegg har ingen på de nærliggende videregående kommet opp i noe muntlig på VG1. Så er LITT spent kan man trygt si.

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i engelsk, og det var det jeg hadde minst lyst til. Brukte hele dagene til lese, var knapt utforbi huset :p

Fikk en lytteprøve om Tony Blair og Gordon Brown, kulturelle forskjeller mellom Storbritania og USA, Renessansen, Shakespear, og om Hamlet.

Hadde 4 i engelsk muntlig, og fikk 5 på eksamen, ble veldig godt fornøyd med det :)

Hatt sommerferie siden onsdag kveld ;)

Endret av Sir_Wrathson
Lenke til kommentar
Jeg kom opp i engelsk, og det var det jeg hadde minst lyst til. Brukte hele dagene til lese, var knapt utforbi huset :p

Fikk en lytteprøve om Tony Blair og Gordon Brown, kulturelle forskjeller mellom Storbritania og USA, Renessansen, Shakespear, og om Hamlet.

Hadde 4 i engelsk muntlig, og fikk 5 på eksamen, ble veldig godt fornøyd med det :)

Hatt sommerferie siden onsdag kveld ;)

Åh, engelsk er det SISTE jeg ville kommet opp i! Glad jeg slapp unna i første, da jeg hadde obligatorisk engelsk ifm. GK allmenn. Du får være stolt av den femmeren! Kjempebra! ;) Det så ikke helt lett ut heller, i og med at du fikk så mange forskjellige temaer (som jeg sikkert ikke ville klart å si noen ting om :D). Lytteprøver skremmer meg.

Lenke til kommentar

Kom opp i 3FY!

Fikk skrått kast forberedt og relativitetsteorien uforberedt :p

Og det som kom som en bombe på meg var at de ville ha meg inn en gang til fordi de var i tvil om karakteren min, og da fikk jeg induksjon XD

Men som sensoren sa: Jeg er veldig i tvil, men jeg skal la tvilen komme deg til gode, derfor får du 6. WOHOO :D

Lenke til kommentar

jeg kom opp i Engelsk. Trodde at gjorde det helt ok, sånn ca. 4 eller noe. Hadde eksamen 09.30 og vi skulle få vite karakteren 13.15. Så jeg var skikkelig nervøs hele tiden.

Men når jeg fikk vite karakteren min, så startet sensor med å "slakte" meg. Men så begynte han med det positive, og overrasket meg med en 6'er! Oojojojjojjj gjett om jeg ble glad :D

Lenke til kommentar

kom opp i matematikk, med tema geometri. Joa, enkelt nok for de fleste sikkert det, men tips mottas med takk. Jeg har laget oppgavene på PP, og skal vise utregning på tavlen. Noen generelle tips noen her kan gi som har vært i "ilden" før?

Lenke til kommentar

Glemte å poste hva jeg fikk på historieeksamen på onsdag 11. Det ble 5 og det er jeg veldig fornøyd med. :) Nå skulle jeg liksom hatt ferie, men har utsatt norskeksamen siden jeg var syk på den første av de to. MEN etter onsdag er det ferie! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg kom opp... Var en av de få, eksamen var på fredag.

Faget jeg kom opp i var naturfag, var veldig skuffa i starten, men tenkte at jeg bare skulle gi det meste jeg hadde uansett om naturfag er langt fra favorittfaget mitt. Og det gikk overraskende bra! Jeg fikk 5 og ble veldig glad. Så nå er jeg glad jeg kom opp, var en del jobbing, men verdt det; Så absolutt!. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...