PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Så musen til hun unge på 22 år på tv da kan jeg tenke meg du gleder deg til å se musa til hu på 43? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei æsj!! Da kommer eg aldri til å kunne sove igjen. Ewww Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 abrahamsen: nei. jeg er mot avatar av prinsipp, fordi det tar så sinnsykt lang tid å loade med ISDN. Dessuten er det ikke noe morsomt å må sitte å se på BUSHman som noen tullinger har i avataren sin :/ Velg "No avatar" templaten i Profilen din. Er ikke vanskeligere Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Så musen til hun unge på 22 år på tv Jøss det var ikke galt. jeg så programmet jeg, men så ikke musen hennes Jeg så at hun hadde frisert hårvekst i skrittet, men ikke musen hennes. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Så musen til hun unge på 22 år på tv Jøss det var ikke galt. jeg så programmet jeg, men så ikke musen hennes Jeg så at hun hadde frisert hårvekst i skrittet, men ikke musen hennes. Ehhm Du skjønner jo ka en mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå