sybbelybb Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har sett på reklamene av Bigbrother 2003 og hørt musikken der.. den høres VELDIG rå ut.. noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Die Big Brother, DIIIIE! Kunne ikke vært mere enig. Big Brother = :boring: :hobby: :talentløst: Ville heller sett på noen som spyr enn Big Brother Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Kan si meg enig i at Bigbrother er det mest tafatte programmet som er sendt på norsk TV (etter Holms & Hotel Cæsar da)... men den nye theme-sangen er rå! så tilbake til tema: Noen som vet hva den heter? :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Fant det ikke ut på bigbrother.no iallefall. Tror det er hemmelig helt til premieren. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Man kan vel egentlig si hva man vil om BB. Men ingen kan si det er fiction og fantasi i allefall. Det er tross alt vanlige mennesker. Og sett med øynene fra en psykolog kan man i alle fall hente ut mye nyttig (og unyttig) informsjon om den menneskelig psyke, og hvor forskjellig folk takler forskjellige situasjoner. Desverre blir det lagt mest vekt på brød og sirkus i de redigerte programmene på TVN. Men har man tilgang på CD og 24/7 utgaven som går der, kan man faktisk få mange aha opplevelser. Nei, jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg tipper den heter noe sånt som "Big Brother Theme 2003" eller noe. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 ok, sangen heter: Anne Lingan - Kicking You Out og den var rå ;D Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg synes den sanger var ... totalt uniteresang .. den var direkte kjedelig .. bedre en de andre BB sangene men likavel .. ikke noe å si til Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bb sang? hmm.. for å tippe: Gay Choir - Let's All be Gay Toghether.mp3 søk på den du.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hver gang jeg ser avataren din, abrahamsen, så tenker jeg på elastomania:D Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Godt godt Har du ikke noe avatar fondus? :-? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 lastet den ned frå kazaa, men då fekk eg ikkje ned pop/techno nei, då var det norsk sang.. noko som kunne minne om rune rudberg eller.no har eg truffe rett sang eller? synst ikkje eg hørte den sangen i sta på tv nei.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kunne ikke vært mere enig. Big Brother = :boring: :hobby: :talentløst: Ville heller sett på noen som spyr enn Big Brother er det ikke det BB er da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Så musen til hun unge på 22 år på tv Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 abrahamsen: nei. jeg er mot avatar av prinsipp, fordi det tar så sinnsykt lang tid å loade med ISDN. Dessuten er det ikke noe morsomt å må sitte å se på BUSHman som noen tullinger har i avataren sin :/ Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har sett på reklamene av Bigbrother 2003 og hørt musikken der.. den høres VELDIG rå ut Tviler sterkt på at den er RÅ. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Elastomanie, ja,det tenker jeg og noen ganger... Husker jeg spilte det på den gamle p mmx pcen min, for den klarte ikke noe annet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå