Gå til innhold

Har noen her forhåndsbestilt Battlefield:Bad Company for å få demoen i morgen?

Coffey

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tak i demoen uten å forhåndsbestille :) Lå en nyhet på www.n4g.com for noen dager siden som fortalte at et forum (planetbattlefield elr no) hadde fått inn 40 koder til PS3 og 40 til 360. De første 40 fra hver konsoll som la inn et innlegg i en tråd på dette forumet fikk key, og det gjorde jeg :)

Og det er rimelig heftig ja, ikke helt på linje med COD, men jeg skal helt klart ha det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, hva synes du om spillet/demoen så langt, hvert et kjøp? :thumbdown:/ :thumbup:

Nja. Ganske gøy, men håper det er en tidlig demo, for jeg har litt følelse av at det er litt.. skinnekjøring. Virker som ting sprenger litt... systematisk.

Uten om det virker det drittøft, og et verdig kjøp!

Lenke til kommentar
Jeg har fått tak i demoen uten å forhåndsbestille :) Lå en nyhet på www.n4g.com for noen dager siden som fortalte at et forum (planetbattlefield elr no) hadde fått inn 40 koder til PS3 og 40 til 360. De første 40 fra hver konsoll som la inn et innlegg i en tråd på dette forumet fikk key, og det gjorde jeg :)

Og det er rimelig heftig ja, ikke helt på linje med COD, men jeg skal helt klart ha det ;)

Ooh. Lucky you. Hvorfor ringte du ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...