Gå til innhold

Har noen her forhåndsbestilt Battlefield:Bad Company for å få demoen i morgen?

Coffey

Anbefalte innlegg

FindAllFive.com

Her står det at hvis du registrerer deg på Newsletters, og forhåndsbestiller spillet vil du få koder som ikke bare gir det flere våpen, men også at du vil få demoen, som egentlig kommer 5. juni, i morgen!

Jeg gjorde det, men lurer jo på om nå har dritet meg regelrett ut. Fordi, spillet kom på 95 dollar, og det sendes, så langt som jeg har sjekket nå, ifra USA.

Obs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

95 dollar? Auch :/

Altså hvis noen skal få flere våpen enn andre bare pga de har kjøpt

spillet på forhåndsbestilling, da blir det ganske teit hvis de aktuelle våpnene er avgjørende og gode...

Skal selv kjøpe dette spillet, men viser det seg at andre får

våpen som ikke jeg får, skal jeg søren med laste ned gold-versjonen.

(i tillegg til at jeg har normal-versjonen orginalt)

Det synes jeg at jeg fortjener.

Lenke til kommentar
FindAllFive.com

Her står det at hvis du registrerer deg på Newsletters, og forhåndsbestiller spillet vil du få koder som ikke bare gir det flere våpen, men også at du vil få demoen, som egentlig kommer 5. juni, i morgen!

Jeg gjorde det, men lurer jo på om nå har dritet meg regelrett ut. Fordi, spillet kom på 95 dollar, og det sendes, så langt som jeg har sjekket nå, ifra USA.

Obs?

Har du fått deg noe demo i dag trådstarter?

Lenke til kommentar

Det er jo såre enkelt da. Gå på Gamestop.com, forhåndsbestill spillet, skriv inn adresse, kortnummer osv. Da får du en epost med key og bruksanvisning.

Så, om 2 uker bare avbestiller du spillet, når "resten" uansett har fått demoen! :love:

Lenke til kommentar

Hmm jeg har skryti av det her mange ganger im mange andre tråder :p

Koffeinkanin hadde en reedem kode til overs som han fikk ved en feiltakelse og seff fikk jeg den koden :D

Og JEG må si: Syyykt rått spill.... Evig bra :thumbup:

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...