zpitx Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg skiftet bios fra ver.1.0 til ver.1.8(den nyeste). Jeg regnet med at ting ble bedre , men ver.1.8 kan ikke ha høyere vcore en 1.75 v. Nå har jeg prøvd både ver. 1.7 og 1.6. som heller ikke kan ha høyere vcore. Jeg kan alltids bytte til ver.1.0 men da får jeg irq prob , noe som var grunnen til at jeg byttet til ver.1.8. Hva kan jeg ha gjort feil? Er det ande der ute med Msi kt4v , med høyere vcore ? Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Nå har jeg prøvd alle bios'ene ingen kan ha høyere vcore en 1.75. Når det jæ... kortet var nytt kunne jeg stille vcore opp til 1.85, rart!? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå har jeg prøvd alle bios'ene ingen kan ha høyere vcore en 1.75. Når det jæ... kortet var nytt kunne jeg stille vcore opp til 1.85, rart!? Du kunne ikke tenke deg at det var ett problem med det hovedkortet, så det er derfor de har sperret vcore til 1.75? Med en gang du ikke kan øke vcoren til dine ønsker, så er kortet ditt ikke bra nok lenger, eller. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har tenkt på det. Nå bruker jeg ver.1.0 , den samme som når kortet var nytt. Det som er rart er at muligheten til høyere vcore er borte der og? Finnes det ingen løsning? Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg vet ikke om det var vcore jeg stilte på en gang, men etter det jeg husker sa var det noen små plastbrikker jeg måtte flytte på på hovedkortet for å oppnå høyere enn 1.75 Se i boken for hovedkortet, og se om det står noe der Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hehe... dette kommer ikke du til å like. Jeg kjører med BIOS versjon 1.7 og jeg har mulighet til å stille v-core til både: 1.7 - 1.75 - 1.8 - 1.85 Mvh. Erik Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Tviler på at det er noen jumper ,for jeg har ikke fjerna noen. Men du med høy vcore , har du forklaringen på dette?? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har ingen forklaring, beklager. Mvh. Erik Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nå har jeg tatt saken videre til Msi , håper de tar seg tid til å forklare dette. Lenke til kommentar
knutzak Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 JAH! jeg vil og ha høyere vcore! min går bare til 1.7 ! Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Kjøre V1.8 kan stille til 1.85V. det kan være fordi du har en T-bred A som bruke lavere spenning enn palmino Kjærna. T-bred B bruke enda lågre. så derfor kan den ikkje stilles høgere enn 1.75V eller 1.7V alt etter korsn kjærna man har. :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
knutzak Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 mhm.. takk for klart svar ! Må jeg voltmodde da? Og hvor finner jeg info om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå