Leonin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei Tror denne skal plasseres ca. her... Jeg har en laptop. En Acer Aspire 4520. Jeg har da vært så lur at jeg har tatt de to partisjonene som var på den og "smeltet" den sammen til en. Med dette forsvant da reformateringsfilene som trengs om jeg skal reformatere. Og det trenger jeg veldig nå. Har ringt Acer og de skal sende en recovery-disc, men hele systemet virker litt cheesy med søknad og alt som skal igjennom først, er redd det blir å ta for lang tid, jeg har eksamen snart. Har noen en idè til hva jeg kan gjøre nå for å reformatere? Finne filene, plassere dem i en annen partisjon, hva filene heter osv. Vil helst ende opp med Vista som ikke failer på geunine validation til slutt Håper på svar! Takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 . . . Vil helst ende opp med Vista som ikke failer på geunine validation til slutt Håper på svar! Takk Du kan jo alltids installlere prøveversjonen av vista og bruke det som midlertidig løsning frem til du har mottatt recovery cd-en. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du kan jo alltids installlere prøveversjonen av vista og bruke det som midlertidig løsning frem til du har mottatt recovery cd-en. Da får du en prøveperiode på 30 dager, men denne perioden kan forlenges (tre ganger) med 30 dager, slik at du kan "prøve" Vista i opptil 120 dager uten å måtte aktivere. Alt man må gjøre er å skrive inn en kommando i Vista, så det er ikke snakk om å hacke noe som helst her. Oppskriften hjelper sikkert Google til med å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå