Gå til innhold

Var det ikke Seagate som skulle vere så stille?


Anbefalte innlegg

Har fått nye Seagate disker fra komplett, og skuffelsen var derfor stor når disse ble innstalert i kveld. Det viser seg at når de arbeider bråker de mer enn noen disk jeg tidligere har hatt, det høres ut som om lesehodene blir dratt gjennom grus. selv cd rommen bråker mindre på full hastighet. Her må vel vere en alvorlig feil? Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slike disker selv og hører ikke en knitrelyd fra de, selv når jeg flytter på STORE filer.

 

Sikker på at det er begge diskene og ikke bare den ene? Prøv og boot opp med bare en av de koblet til. Virker veldig rart hvis det er begge diskene som er fucka opp

Lenke til kommentar

heisann

 

har selv 2 stykk seagate disker versjon IV som er på 40GB 7200RPM kvar og disse er så stille at selv om jeg legger øret mitt helt inntil harddiskene så hører jeg ikke at de jobber, så eg e veldig fornøyd med de.

 

ka for ein versjon e d du har av seagate??? IV eller V ??

Lenke til kommentar
Har slike disker selv og hører ikke en knitrelyd fra de, selv når jeg flytter på STORE filer.

 

Sikker på at det er begge diskene og ikke bare den ene? Prøv og boot opp med bare en av de koblet til. Virker veldig rart hvis det er begge diskene som er fucka opp

 

Nei det er disken som jeg har innstalert wind xp på som holder et h..vetes sirkus, det er versjn V jeg har

Lenke til kommentar

Vel jeg får vel reklamere på den, problemet er jo at den er kjøpt hos komplett og de skal jo ha den inn til test før de kan sede ny da går det minst 14 dager og det kan ikke jeg vente på.Kan jo retunere den på angrerett hvist de ikke vil sende ny med det samme og så kjøper jeg en WD hos PsData der får jeg den i express uten oppkrav.

Lenke til kommentar
Vel jeg får vel reklamere på den, problemet er jo at den er kjøpt hos komplett og de skal jo ha den inn til test før de kan sede ny da går det minst 14 dager og det kan ikke jeg vente på.Kan jo retunere den på angrerett hvist de ikke vil sende ny med det samme og så kjøper jeg en WD hos PsData der får jeg den i express uten oppkrav.

 

Hadde samme dilemmaet her rett før jul.

Komplett foreslo faktisk selv at jeg skulle benytte meg av angreretten og samtidig bestille en ny hvis det hastet.

Eneste problemet er at du må legge ut nye Xkr mens du venter på å få tilbake pengene for den første bestillingen. Tar litt over en uke så er de på konto :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...