Boralis Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har fått nye Seagate disker fra komplett, og skuffelsen var derfor stor når disse ble innstalert i kveld. Det viser seg at når de arbeider bråker de mer enn noen disk jeg tidligere har hatt, det høres ut som om lesehodene blir dratt gjennom grus. selv cd rommen bråker mindre på full hastighet. Her må vel vere en alvorlig feil? Tips? Lenke til kommentar
barton Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror du skal prøve en retur. B'cuda er veldig stille. dagens cdrom bråker MYE mer. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror ikke de nye Barracuda med 8mb cache er sammenlignbare med de eldre med 2mb desverre. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har slike disker selv og hører ikke en knitrelyd fra de, selv når jeg flytter på STORE filer. Sikker på at det er begge diskene og ikke bare den ene? Prøv og boot opp med bare en av de koblet til. Virker veldig rart hvis det er begge diskene som er fucka opp Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 heisann har selv 2 stykk seagate disker versjon IV som er på 40GB 7200RPM kvar og disse er så stille at selv om jeg legger øret mitt helt inntil harddiskene så hører jeg ikke at de jobber, så eg e veldig fornøyd med de. ka for ein versjon e d du har av seagate??? IV eller V ?? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Silent pc skriver om V "Same quiet technology as the IV, but 50% higher density platters: 60G. Seagate specs suggest louder 24 dBs instead of 20dB for IV series single platters." Med NC NoVibes skulle ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
barton Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 I følge Seagate, så skal ikke de med 8MB cache bråke mye se her--> http://www.seagate.com/cda/products/discsa...085,572,00.html Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Har slike disker selv og hører ikke en knitrelyd fra de, selv når jeg flytter på STORE filer. Sikker på at det er begge diskene og ikke bare den ene? Prøv og boot opp med bare en av de koblet til. Virker veldig rart hvis det er begge diskene som er fucka opp Nei det er disken som jeg har innstalert wind xp på som holder et h..vetes sirkus, det er versjn V jeg har Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det må være diskene dine som er defekt eller noe fordi eg fikk min seagate for en uke siden og eg hører ikke den i det hele tatt! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Stemmer. Min 80 V er 35-40* og lager veldig lite lyd. Det som er bra med den er "seashell'et" som gjør at den kan kastes rett i rygsekken uten beskyttelse. (På eget ansvar). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Vel jeg får vel reklamere på den, problemet er jo at den er kjøpt hos komplett og de skal jo ha den inn til test før de kan sede ny da går det minst 14 dager og det kan ikke jeg vente på.Kan jo retunere den på angrerett hvist de ikke vil sende ny med det samme og så kjøper jeg en WD hos PsData der får jeg den i express uten oppkrav. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Vel jeg får vel reklamere på den, problemet er jo at den er kjøpt hos komplett og de skal jo ha den inn til test før de kan sede ny da går det minst 14 dager og det kan ikke jeg vente på.Kan jo retunere den på angrerett hvist de ikke vil sende ny med det samme og så kjøper jeg en WD hos PsData der får jeg den i express uten oppkrav. Hadde samme dilemmaet her rett før jul. Komplett foreslo faktisk selv at jeg skulle benytte meg av angreretten og samtidig bestille en ny hvis det hastet. Eneste problemet er at du må legge ut nye Xkr mens du venter på å få tilbake pengene for den første bestillingen. Tar litt over en uke så er de på konto Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ville uansett ha returnert disken da det tydelighvis er noe galt med den. Om de(n) nye ikke er stillegående nok så kan du jo alltids kjøre den i en moddet silentdrive (det kommer jeg til å gjøre ihvertfall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå