pasilac Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Som dere ser skal jeg ha cooper i morgen. Jeg vil si jeg klarer å løpe greit bra på coopern(har trent på den litt i det siste, kommer 61/2 - 7 runder). Men i morgen vi jeg klare enda lengre, derfor trenger jeg deres råd til hva jeg burde putte i meg, og når. Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Vi hadde 3000 meter (7,5) runder forrige torsdag. Da løp jeg på 10:55 Det som er lurt er å finne en å henge på. Så du ikke sliter deg helt ut med en gang. Det er det tipset du absolutt burde følge. Over til maten ; Det er vel lurt å spise en posjon havregrøt feks før du skal løpe? Helst spis ca 2,5 timer før så du ikke får hold! Ikke at jeg er så erfaren, men dette hjelper meg! Hjelper nok på noen sekunder Endret 28. mai 2008 av godingen00 Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) når det gjeld den du skal henge på må du passe på at du veit den personen kjem til å klare det du vil klare, og ikkje ta nokon som kjem til å springe lenger enn det du trur du klarer sjølv. Visst du først kjem i bakleksa kan du komme til å begynne å gå, og då går sekunda fort! Endret 28. mai 2008 av assbear Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bit tenna sammen og løp til du spyr, ingen skam å kaste opp når du kommer i mål Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Legg merke til datoen. 28/05-2008 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jammen... den lå jo så langt oppe på lista. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 skiver mener jeg er det beste. spis 2-3 skiver en og en halv time før start, og drikk en del i forkant, serlig hvis det er varmt. varm opp en liten stund, men ikke for lenge, da forsvinner piffen, i hvert fall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå