Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Awesome! Bilder kommer når jeg kommer hjem! Endret 29. mai 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Babetråden, sunstråden, og nå frysertråden? Snart kommer vel "ett-eller-annet-tråden" også. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Tenker det er på tide å avrime fryseren... Kanskje ta en vask i samma slengen... Ehh kanskje det Awsome, yes?? Nice fryser Åssen modell er det ? Skulle hatt en tråd om innholdet i kjøleskapet. Litt mer interessant Ja , men det tar en kompis av meg seg a Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Og der kom bildene! Am I cool, or what? Fryser #1 SE DEN KVALITETEN! Fryser #2 EN KLASSIKER. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nice fryser Åssen modell er det ? Mr. Freeze. Den holder alltid 18 minusgrader. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Og der kom bildene! Am I cool, or what? Fryser #1 SE DEN KVALITETEN! Fryser #2 EN KLASSIKER. Fint! Også to frysere! You are a Lucky man Nice fryser Åssen modell er det ? Mr. Freeze. Den holder alltid 18 minusgrader. JA da kan jeg godt tenke meg maten holder seg kald... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Veldig lite liv her folkens Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hvorfor liker du frysere så veldig godt? Du er 15 år og har fryser fetish? Men jeg må vel bidra med noe så her er guiden til en grønn fryser. http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=34 Endret 1. juni 2008 av maxxi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Han har fetish for mer en bare frysere skal jeg si deg. Og det pleier ofte gå utover meg. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Han har fetish for mer en bare frysere skal jeg si deg. Og det pleier ofte gå utover meg. Koffeinkanin det er mellom oss to... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tenker det er på tide å avrime fryseren... Kanskje ta en vask i samma slengen... Hva i hel****e har vært oppi den fryseren? Ser ut som blodet etter ett lik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg tipper det er fra fisk, hvis det i hele tatt skal være noe.. lovlig. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ser ut som det ligger blodige truser oppi der... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kadaver rester. ser noe ribbein og skinnfiller som ligger der ja Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Her er mine, jeg linker til dem for dere! Her oppevarer jeg mesteparten av maten min. Kjøleboksen min! dama fulgte med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå