[email protected] Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sommeren er i gang, og jeg er 16 år og like barnslig. Det vil si at jeg må gå til anskaffelse av vannvåpen, til å dynke bortskjemte nabounger med. Fra før av har jeg super soaker flash flood, som er et herlig våpen. Det jeg nå leter etter er WILD SLING SOLO. En vannballongkattapult/sprettert, som skyter nettopp vannballonger. Hvor kan jeg få tak i en slik fra en side som er til å stole på? Eller fra en butikk? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sommeren er i gang, og jeg er 16 år og like barnslig. Det vil si at jeg må gå til anskaffelse av vannvåpen, til å dynke bortskjemte nabounger med. Fra før av har jeg super soaker flash flood, som er et herlig våpen. Det jeg nå leter etter er WILD SLING SOLO. En vannballongkattapult/sprettert, som skyter nettopp vannballonger. Hvor kan jeg få tak i en slik fra en side som er til å stole på? Eller fra en butikk? Søk på google Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Sommeren er i gang, og jeg er 16 år og like barnslig. Det vil si at jeg må gå til anskaffelse av vannvåpen, til å dynke bortskjemte nabounger med. Fra før av har jeg super soaker flash flood, som er et herlig våpen. Det jeg nå leter etter er WILD SLING SOLO. En vannballongkattapult/sprettert, som skyter nettopp vannballonger. Hvor kan jeg få tak i en slik fra en side som er til å stole på? Eller fra en butikk? Søk på google Selvfølgelig prøvd det, men uten resultat=( Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da har ikke jeg flere ideer Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Mener å huske det var en side som het gadget.no eller gadgetshop.no som hadde noe sånt. Jeg kan sjekke det ut når jeg kommer hjem fra jobb om 2 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror du kan sjekke teknikmagasinet(.no), de har alt mulig dritt Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Teknikmagasinet HADDE. Dagen etter at jeg fant den, stakk jeg til butikken, og fikk beskjed om at den var utsolgt og IKKE kom tilbake. WWW.gadget.no var det stedet som først hadde det, men den er også borte der=( Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Teknikmagasinet HADDE. Dagen etter at jeg fant den, stakk jeg til butikken, og fikk beskjed om at den var utsolgt og IKKE kom tilbake. WWW.gadget.no var det stedet som først hadde det, men den er også borte der=( Hvor mye kosta den på Gadget.no a? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Teknikmagasinet HADDE. Dagen etter at jeg fant den, stakk jeg til butikken, og fikk beskjed om at den var utsolgt og IKKE kom tilbake. WWW.gadget.no var det stedet som først hadde det, men den er også borte der=( Hvor mye kosta den på Gadget.no a? 160 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Helt ålreit pris det ja Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) http://www.venneslanetthandel.no/productde...php?product=141 Kostet 169 kr der. Virket sykt morsomt å skyte det på småunga! Endret 7. juni 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.venneslanetthandel.no/productde...php?product=141 Kostet 169 kr der. Virket sykt morsomt å skyte det på småunga! Ja, ikke sant? Men er denne siden til å stole på? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.venneslanetthandel.no/productde...php?product=141 Kostet 169 kr der. Virket sykt morsomt å skyte det på småunga! Ja, ikke sant? Men er denne siden til å stole på? Tror det. Bestilte på Ebay, å fikk den i går. Sykt morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå