Kentinho Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Er vel lurest å bruke brev her og ikke e-post, eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kverulering igjen, ja... Vel *skrive av vitnemålets bakside*: " I fag med både standpunkt- og eksamenskarakteren er faget bestått når eksamenskarakteren er 2 eller bedre." Jeg har hørt at dette faktisk gjelder selv om du har stryk i standpunkt. Kverulering er ganske viktig i dette tilfellet, det er viktig å ha det avklart 100% riktig. Jeg har ikke fått mitt vitnemål enda, men om du sier det står på vitnemålet så regner jeg med det er tilfelle. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om stryk er 1 ja, så stemmer nok det. Men det er viktig å skildre mellom 1 og IV. IV betyr som vi vet, ikke vurdering - så det er altså ikke å telle som en karakter. Jepp, mente stryk=1 her Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er vel lurest å bruke brev her og ikke e-post, eller? Ja. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Fikk for noen uker siden avslag fra skolen. Trodde løpet var kjørt og at jeg måtte ta en eksamen til jul. Idag fikk jeg brev av fylkeskommunen, de støttet meg Det må da være positivt? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan gikk det til slutt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå