Netti90 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hei alle sammen:) Jeg er interessert å få en nintendo 64 kontroll, eller en joystick som ser ut som/har de samme knappene som en nintendo 64 kontroll til PCen min. Jeg har tenkt å enten kjøpe en slags n64 to usb adapter eller en helt ny spillkontroll til PC i "nintendo 64 kontroll" form (og me samme knapper) Jeg vil helst handle i en norsk butikk/nettbutikk Det jeg lurer på er om noen har noen tips/ideer til hvor og hva som kan passe? Det aller beste vil være en seperat spillkontroll til PC, men også en adapter vil være ok. Jeg har søkt litt rundt, men har ikke funnet noe som passer hjelp anyone? Takker på forhånd hilsen netti Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor N64 egentlig? Husker disse ble ødelagt nærmest med en gang pga litt dårlig design på stikka. (den stikka ble slitt ut) Gamecube eller lignende må vel være langt bedre.. Lenke til kommentar
Netti90 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 gamecube hadde også fungert ja... men elsket N64 kontrollen ^^ nostalgia x) Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har funnet flere som kan fungere:adapter Nintendo 64 ,N64/PSX adapter Har ikke funnet de i norske nettbutikker. Må vel være noen som har retro utstyr. Har selv en NES adapter, kjøpt fra retrousb. Lenke til kommentar
Netti90 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 ting kan tyde på at det er vanskelig å få tak i d jeg er på jakt etter innen norge... Men for å prøve fra en litt annen vinkel da? Jeg er på jakt etter en spillkontroll til pc som er godt egnet til n64 emulator spill. den gamle nintendoen min med ørten spill er nemlig kaputt det viktigste er at den har erstattere for A+B knappene og alle fire C-knappene oppå kontrollen, og minst to skulderknapper på en av sidene i hvert fall.... (for å kompensere for Z-knappen + R-knappen) noen anbefalinger? egne erfaringer kommer godt med ^^ Lenke til kommentar
Spook Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjøp en Xbox 360 kontroller for PC. Du får en USB variant for PC. Den trådløse utgaven fungerer også, alt du trenger er en mottaker for PCen din. Du får kjøpt dette som et sett, dvs med en trådløs Xbox kontroller samt mottaker for PC. Ikke la deg lure av at det står "for PC", den samme trådløse kontrolleren fungerer også på Xbox 360. De er nemlig identiske. Dette fungerer helt utmerket og selv om den ikke er helt identisk med N64 kontrolleren så er den "lik nok". Lenke til kommentar
Netti90 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 noen som har erfaring med denne? Saitek p380 (komplett.no) Xbox 360 så dyr ut, og det virket som om denne hadde noenlunde likt me knapper og " lik nok" faktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå