mobil_brukeren Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tittelen forklarer hva jeg lurer på!!! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 du brenner som SVCD, men DVD spilleren må støtte det! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Alle dvd spillere støtter ikke svcd men de fleste støtter vcd! prøv og brenn en cd som vcd! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hmm. Litt uklart om du trenger en guide på hvordan man skal brenne fra en fil (mpg, bin) til SVCD, eller om det er noe annet. Linker er her: www.doom9.org http://www.dvdrhelp.com/ Her skal det være guider om hvordan man brenner forskjellige filer med forskjellige programmer. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Nero funker glimrende til brenning av svcd. Jeg bruker Dvdx til å rippe dvd'er,og som sagt Nero til å brenne de ut.Helt ok. Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg har noe av det samme problemet, brenner det ut som mep2 og får bare svart hvitt. Har prøvd både ntsc og pal. Bruker nero 5.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå