Staalkontroll Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Trenger en bil til kvinnfolket. Har sett på følgene: Volvo v40 1,6 2003: Vi følte oss mer hjemme i denne bilen, fint interiør. Behagelig å kjøre, gode seter osv. Penere å se på i forhold til skoda? 1,6 litt slapp Skoda 1,6 elegance 2003: Ikke samme interiør følelsen, litt trist om jeg kan si det? Veldig god å kjøre Føltes litt sprekere, men kona merka ikke noè på dette Bedre plass i bagasjen. Trenger seriøst hjelp her om valg, eventuelt alternativer. Prisklasse 130k Endret 28. mai 2008 av haddis Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg hadde valgt en slik (klikk på bildet for å gå til annonsen) fremfor Volvoen: Den har et godt førermiljø, god plass i baksetet og stort bagasjerom. Skoda har jeg aldri kjørt ... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Bare en sånn liten oppdatering: Det ble en 2004 octavia med alt tenkelig utstyr. Overrasket over hvor god bilen var å kjøre Endret 13. juni 2008 av haddis Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du syns det er forvirrende nok med kun to biler å velge mellom, her er en til: Mazda 6 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Fin fin bil det også. Men har forsatt ikke like mye utstyr som Skodaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå