Newbie1KENuubie Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hei, jeg har kjøpt ett minidrivhus uten gulv. jeg skal ha jord i det og plante grønnsaker. men jeg kan ikke plante dette direkte på hellene på terrassen. hva kan jeg bruke som gulv i drivhuset? faren min sier at en treplate bare vil råtne. mvh thomas Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ferdigimpregnerte treplanker? Mulig du bør lage en kasse som er litt større enn minidrivhuset. Snekre en ramme, og lag en bunn. Så har du en plastduk oppi, slik Leeroymonster foreslår, så plasserer du drivhuset oppi kassa og fyller med jord der du vil ha det. Ville nesten sjekket på et plantesenter, evt egne hage / planteforum på nettet. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar, jeg tror ikke noe videre sjekking er nødvendig, forslagene dere kom med vil nok fungere greit. Jeg tenker jeg lager en utvendig "ramme" med dobbel plastduk som bunn. Deretter beiser jeg rammen i samme beis som jeg ellers har på møblene på terrassen min. Så tetter jeg kantene med byggemasse. Tror dere ikke det vil funke greit da? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå