En som er litt lei Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Nå har eg satt i et A7N8X DEluxe og XP2500+ og 512 Mb pc3200 Twinmos og i hver spill så etter ei stund så blir skjermen svart og får ikke signal fra skjermkortet men pcen er ennå på. så eg lurer på om det kan være skjermkortet (Sapphire 9700Pro) som blir varmt og kutter for å ikke grille. Eller om det er for liten powersupply så den klarer ikke å kjøre skjermkortet. har Plextor brenner Cdrom 120 gig WD + det som er oppført oppføre Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hadde kanskje vært en fordel hvis du sa hvor stor/liten PSU du har da :-? Har desverre ikke svar på problemet ditt , men håper du finner det ut... :smile: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 dumme meg 235 W Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Vet du hva?jeg hadde samme problem..har 400w psu jeg,MEN når jeg bruker mitt gamle Geforce Ti4200 går alt som smurt,pc`n har aldri vært bedre.. Peace ! Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 satte på litt exstra kjøling nå, nå går alt fint. Viss noen har en plass eg kunne lastet opp bilde så kunne dere se. den er genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå