Gå til innhold

Se Iphones verste konkurrenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan både få bedre skjerm, bedre kamera og innebygd GPS.
..men en elendig brukeropplevelse. You choose :)

 

Hva hjelper det med bruker opplevelse når du har null støtte for; MMS, Exchange, Office dokumenter osv?

 

(Ja, jeg vet at det kommer etterhvert fanboys, men herregud, telefonen har jo INGENTING)

Lenke til kommentar
Hva hjelper det med bruker opplevelse når du har null støtte for; MMS, Exchange, Office dokumenter osv?

 

(Ja, jeg vet at det kommer etterhvert fanboys, men herregud, telefonen har jo INGENTING)

 

Det kommer jo helt an på behov. Har du behov for en mobil som du kan ta gode bilder med, en musikkmobil du vil styre fra lomma, en mobil du vil bruke til å lage excel dokumenter med, så er såklart ikke iphone mobilen for deg.

 

Men har du behov for å ringe, sende meldinger, se video, eller som meg ha grafisk remote desktop til pcen hjemme, så er det en fin mobil.

 

Jeg har både en WM telefon og iphone,

de har begge styrker og svakheter.

 

 

PS. Du har egentlig rett når du skriver at telefonen har ingenting.

Alt det morsomme må du legge inn selv :)

 

...sånn var det vel egentlig med WM også...

Lenke til kommentar
Hva hjelper det med bruker opplevelse når du har null støtte for; MMS, Exchange, Office dokumenter osv?

 

(Ja, jeg vet at det kommer etterhvert fanboys, men herregud, telefonen har jo INGENTING)

 

Kjøpte selv Windows-mobil nå i vår pga bedre muligheter for programmer og konfigurasjonsmuligheter. Er ryktene sanne og iPhone kommer allerede 9. juni med 3G, GPS, mulighet for programmer, A2DP, Exchange og Office-mulighet henger windows-mobilen i en tynn tråd ;-)

 

http://www.amobil.no/artikler/google-os_og...ar_office/51371

http://www.apple.com/iphone/enterprise/

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke dette med iPhone, det er jo bare en tenåringsgadget. Den ser veldig kul ut, men det må nok litt funksjonalitet til også. Det er jo et paradoks at det måtte en svensk nerd til for å hacke iPhone for at det skulle bli mulig å klippe å lime! Den har ikke engang så grunnleggende funksjonalitet som MMS, og skal komme med 3G snart. Jeg tror det er 5 år siden jeg kjøpte min første 3G-telefon. I 2008 er det snakk om HSDPA/Super 3G.

 

For meg er det i alle fall helt uforståelig om de av oss som bruker mobiltelefon profesjonelt vil bli fornøyd med en telefon med så enkel funksjonalitet. Men, hadde jeg vært 14 år ville jeg sikkert risikert livet for å få tak i en.

 

Jeg synes også det er helt merkelig at så og si alle som lager telefoner med touch screen blir beskyldt for å lage en såkalt iPhone-kopi. Merker som HTC og andre har laget telefoner med touch screen i årevis. Greit nok, brukergrensesnittet er veldig kult å bruke og å se på.

 

Den danske bransjeanalytikeren John Strand i Strand Consult er skeptisk til hele iPhone-trenden.

- iPhone er et overhypet produkt. Det er mobiltelefonenes svar på Paris Hilton. De er begge pene produkter, skapt av sin tid og avhengig av mediene, sier han.(digi.no 17.11.07) Kan for så vidt støtte meg til det...

Lenke til kommentar

3G og MMS er overhypet imo. Internettopplevelsen får man uansett ikke med så liten skjerm. E-post med skikkelige bildevedlegg funker mye bedre enn de små mms-bildene imo.

 

Kjenner forøvrig ingen som aktivt bruker MMS, bortsett fra når det var helt nytt da.

 

Ingen telefoner slår brukervenligheten til iPhone imo, men ikke en gang Apple har løst det største problemet mitt med telefoner som mp-3 spillere - Lagringsplass. Kommer nok til å bruke SE-750 (ellernoe) + femte genrasjon 60gb iPod til jeg kan få en telefon med matchende plass. Vurderer dog å bytte til en litt mindre telefon, da jeg egentlig bare bruker ringe funskjonen + litt sms nå og da (E-mail og IM-tjenester er mye bedre enn sms imo), og ta bilder gjør jeg med skikkelig kamera.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...