Gå til innhold

Lydkvalitet på hyundai imagequest q17

esk

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg denne skjermen og synes det er en glimrende skjerm :) eneste "problemet" er den innebygde lyde. Det høres så fælt ut at jeg orker ikke høre på det en gang. Virker som om det ikke er innebygd forsterker men bare kjører direkte fra lydkort til møkkahøytalere. Skal det være sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja tror nok det dessverre, har samme skjermen selv, og lyden er gruuuusom!!! *grøss* Det er helt hinsides meg hvorfor de har plassert høytalerne der.

Men ellers synes jeg den er helt konge, med DVI er bildet kriminelt bra. Ihvertfall i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Til Hyundai Q17 eiere!

Har veldig lyst til til å kjøpe denne skjermen. Spec'sene på skjermen ser jo bra ut, men hvordan fungerer den i praksis.

Den skal visst fungere glimrende til vanlig kontorbruk, men hvordan er det hensyn til litt spilling og film?

Sitter selv med en gammel Nokia skjerm, fra 1995 eller noe. Så nå må jeg ha meg en billig og god skjerm. Det står mellom Acer 712 og Hyundai Q17. Q17'en har mer tiltalende design, så den leder foreløpig. :-?

Lenke til kommentar

Har spilt f.eks. unreal tournament ganske mye før, og når jeg tok noen runder for å sjekke om skjermen hadde innvirkning på hvor godt jeg gjorde det, fant jeg at det var identisk med hvordan jeg gjorde det med crt 19" min. Med andre ord synes jeg den fungerer topp til spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...