svennand Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kanskje ikke riktig plass å poste, men jeg synes skjerm/skjermkort var det nærmeste til produktet Det jeg lurer på er om det er noen webshoppere som selger prosjektorer og har mulighet for nedbetaling.... med det mener jeg en fast sum å betale i 12/24/36 mnd'er.... ikke noe leie, den skal liksom bli "min" til slutt Har vært innom leasy.no men der annonserte de bare tv'er osv, thorn liker vi ikke fant heller ikke noe på deal.no... er det noen databutikker som har en slik form for nedbetaling? Vi håper på en løsning Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dell har en slik løsning, men de har jo begrenset utvalg av prosjektorer. Dell 3100MP til litt over 20 000 er vel den eneste de har per i dag. Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Elkjøp har vel nedbetaling de? Eller er det bare utsatt betaling de har? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hi-Fi Klubben har avbetaling, men jeg tror projektorutvalget deres er blitt litt begrenset... Uansett, siden deres er nede nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå