Nullboks Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei på dere. et kjapt enkelt spørsmål. Skal kjøpe ny maskin med Aperture 2. Lurte i den forbindelse på om noen av dere som bruker Aperture 2 kan fortelle meg noe om hvilken prosessor hastighet jeg burde gå for. Vil det holde med 2,6ghz og 4gb ram? sett litt på 17" til apple MacBook Pro nemlig, men har lest rundt her på forumet og sett at mange som bruker Aperture 2 sier at det er meget ressurskrevende. så hva kjører du det på? og fungerer det optimalt? -A Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg og har sett de som sier at Aperture 2 er meget ressurskrevende, og forstår ikke hvor de har det fra. Har en mac mini med 1.8GHz core 2 duo prosessor og 2.5GB RAM og det kjører helt flott. Lenke til kommentar
Nullboks Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Så bra, takk skal du ha! Det hørtes kjempe flott ut! da slipper jeg sannsynligvis å bekymre meg for det =) og heller glede meg til maskinen kommer.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå