Gå til innhold

0 kalori diett vs 0 carbo diett?


Anbefalte innlegg

takk for mye bra tips, skal prøve ut en del av det som har blitt sagt, men jeg sliter veeeeldig med og spise oftere pga mangel på matlyst :p

tenk og veie 130kg og hate mat!

Eller hater ikke mat da, bare så sinnsykt kjedelig og ete når man ikke har lyst på mat :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takk for mye bra tips, skal prøve ut en del av det som har blitt sagt, men jeg sliter veeeeldig med og spise oftere pga mangel på matlyst :p

tenk og veie 130kg og hate mat!

Eller hater ikke mat da, bare så sinnsykt kjedelig og ete når man ikke har lyst på mat :)

Faktisk ganske vanlig, selv hadde og har jeg fortsatt problemer med og få i meg nok mat.

Det åpner jo virkelig øynene når man ser hvor mye sunn mat i volum man kan konsumere i forhold til det gammle kostholdet, faktisk ganske ekkelt og tenke på.

 

Bare husk at det er for ditt eget beste, få i deg nok og tren hardt når du først skal trene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
med trening hadde du kommet lenger!

 

men forslag som ikke er hard trening; gå morgentur med rask gange 45-60 min før frokost, da går du omtrent på ren fettforbrenning fra første skrittet pga lavt blodsukker og lave glykogenlagre i musklene om morgenen! legg opp en rute som tar ca 45-60 min å gå i raskt tempo.

 

Er det ikke bedre å trene med fulle glykogenlagre, siden da får man jo mye mer energi

Lenke til kommentar
med trening hadde du kommet lenger!

 

men forslag som ikke er hard trening; gå morgentur med rask gange 45-60 min før frokost, da går du omtrent på ren fettforbrenning fra første skrittet pga lavt blodsukker og lave glykogenlagre i musklene om morgenen! legg opp en rute som tar ca 45-60 min å gå i raskt tempo.

 

L-o-a-d o-f c-r-a-p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...