Stinkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Og apropos dette, hvorfor...hvorfor må franskmennene ha denne kødden på MGP som leser opp land og poeng på fransk??? "La Russie, douze points! La Russie, douze points! La Russie, douze points!" Hvorfor kan ikke vi ha en kis som leser opp på norsk når franskmenn får det? "Russland, tolv poeng!" Og svenskene, og danskene, og tyskerne, italienerne, spanjolene, portigiserne, og nederlenderne, og belgerne, polakkene, finnene, russerne.... Fordi vi elsker å sitte i bakgrunn med null innflytelse og se på at alle andre land "sloss" om sine rettigheter til å være nasjonalistiske. Mens vi tar imot. "Skal vi lære engelsk? Ja da får vi sette igang da!" "Skal vi støtte dere? Ja, selvfølgelig gjør vi det" Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hadde ikke Pokemon et lignende spill for mange år sia hvor du skulle fly rundt og ta bilder av Pokemons? Husker godt at jeg ikke skjønte poenget og at det var et fullstendig unødvendig spill. Men men. Kanskje derfor de foreløpig bare vil slippe det i Japan som har en tendens til å knipse bilder av ting og tang^^ Det spillet er jo faktisk gøy! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det spillet er jo faktisk gøy! Det var faktisk det når jeg var in to Pokemon, men til og med et spill hvor jeg skulle tatt bilde av fotballkamper hadde jeg ikke følt en interesse for. Ser ikke noe poeng i å "skyte" dyrene med kamera når vi har spill som Deer Hunter som er da... Egentlig det samme, men igjen det tyr til vårt "naturlige instinkt". Kom på en ide med de fotballgreiene. Football Commentator 2008!! (dårlig engelsk for dårlige spill) "Comment on the exiting matches of Eurosoccer 2008!!" "Screaming, tears, and pure football LOVE!" "Balls WILL go long... Can you make a comment on them?" *Will only be released in Norway. Possible for release in Germany and France in the Norwegian language. Mic needed* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Svarte ta! Gleda meg litt til det kom jeg egentlig, men kan jo egentlig bare bestille det fra utlandet da Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ]Fordi vi elsker å sitte i bakgrunn med null innflytelse og se på at alle andre land "sloss" om sine rettigheter til å være nasjonalistiske. Mens vi tar imot. "Skal vi lære engelsk? Ja da får vi sette igang da!" "Skal vi støtte dere? Ja, selvfølgelig gjør vi det" Så hadde det vore opp til deg hadde samtlege berre snakka sitt eige språk? GØY! Uansett, håpar dette dukkar opp her etter kvert. Har ikkje PS3 sjølv, men kanskje broderen kjøper det. Og med tanke på at vi glatt kan sitte lenge og kose oss med BBC sine naturprogram på Blu-Ray berre for å sjå kor fint alt ser ut så kan dette bli bra greier! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det var ment som en sarkasme først mot land som nekter å lære seg engelsk. Kudos til Norge som følger med i tia hvor vi har internasjonalt samarbeid. Men igjen så er vi veldig tilbakeholdne og liker å si oss enige med "de større". Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Persjonelig ville jeg ikke hatt spillet om noen kasta det etter meg, men skjipt for de som gleda seg. Skjønner ikke hvorfor ikke alle spill slippes over hele verden? De tener jo mere på de enn det koster og oversette de til flere språk uansett Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Grunnen til at de bare blir utgitt i japan er vel at spillet er så sinnsykt sært at produsentene ikke ser noe marked i den vestlige verden Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Persjonelig ville jeg ikke hatt spillet om noen kasta det etter meg, men skjipt for de som gleda seg. Ja jeg gledet meg til å kjøre rundt i Afrika i min fineste skjole. Kanskje kunne man tatt en skjitur på Kilimanjaro også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg