NODDY91 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hi! Jeg lurte på om noen vett hvor jeg kan få tak i tomme oljefat????? :!: Vi skal bruke de på en festival. så jeg trenger et ganske raskt svar .......................................................................................... .......................................................................................... .......................................................................................... ................................................... Endret 28. mai 2008 av NODDY91 Lenke til kommentar
NODDY91 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Det heiter oljefat. jaja samma det Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er ikkje "samma det" nei. Ei tønne er laga av tre. Reknar med du skal bruke oljefatet til å slå på? Lenke til kommentar
NODDY91 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Det er ikkje "samma det" nei. Ei tønne er laga av tre. Reknar med du skal bruke oljefatet til å slå på? Skal bruke oljefat til en musikk festival, vis skal ha kull oppi og tenne på.(du vett hva jeg mener) Vet du hvor jeg kan få tak i Oljefat? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Høyr på ein bensinstasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå