Gjest medlem-105082 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Level 80 er vel det man foretrekker. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Da har jeg noe å glede meg til rundt juletider Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nick:Crankykid Class:Bear Shaman Guild:The Nordic Raiders Lvl:66 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei folkens Er det noe liv på Ymir-servern for tida? Vurderer å ta meg en tur tilbake, siden guildet mitt på Wildsoul er i dvale for tida (dvs jeg er eneste aktive spiller om dagen). Starta en guardian i går, men det var ikke veldig folksomt i Tortage. Er det mange aktive guilds her, eller har det vært masseflukt her også? Pantera Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Liv og liv Jeg møter da alltids endel folk når jeg er ute og quester. Er forressten en norsk guild som har reklamert mye i chatten de siste dagene om at de rekrutterer, husker desverre ikke navnet nå, men de skriver på norsk så de skulle være lett å få øye på Men leste på Conan Europe forumet at flere servere vill bli merget, så vi får vente å se hva som skjer Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Alt er relativt. Nå blir jo serverne smeltet sammen i nær fremtid, noe som vil hjelpe drastisk. Det er aldri noe problem å få til god flyt i PvP mini games, grupper i Onyx, Atzel`s Forttress eller Epic Kheshatta hvis det er øsnkelig heller. Vi pleier da som regel å samle en 6-12 stykker og pløye gjennom det meste. Ellers så er jeg medlem i et veldig aktivt guild som har en kjerne på rundt 30 aktive spillere. Vi har oppsatt raids fire ganger i uka. Jeg har av mange grunner ikke mulighet til å delta på alle, men jeg er veldig glad for at muligheten er der når jeg faktisk kan. Vi er en del nordmenn der også. For øyeblikket jobber vi oss dypere og dypere inn i Black Ring Citadel, noe som er veldig underholdene. Enormt krevende bosser. Mye koordinasjon og taktikk som må til jo lenger inn i T2 du kommer. Men jeg har inntrykk av at Ymir er en sunn server med en generelt god kjerne. Det blir etter hvert litt at "alle kjenner alle", noe som gir et forholdsvis avslappet og bra miljø. Nå skal det sies at det for øyeblikket kun er to-tre guild som raider regelmessig. Og de to andre har ikke kommet så mye lenger enn T1 (Ja, jeg snakker til deg, Canavasman!). Men for all del, koselig å fortsette å være server first på bossene Det skal dog sies at mange har forlatt til fordel for WAR. Noen har kommet tilbake, men en god håndfull dro for godt. EDIT: Hvis noen her skulle trenge en hjelpene hånd, er det bare å sende en tell til Liquidant. Endret 13. oktober 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Vel vi må starte en plass vi også, vi har iallefall tatt ned Kyllikki og for oss er det en god begynnelse. Er også med i ett veldig aktivt guild, som har gjennomsnittlig 25-30 påloggede utover kvelden. Dere har helt sikkert sett oss i OOC og rundt omkring i Hyboria. Ymir er som Liq sier, en veldig flott server å spille på, noe som dere andre sikkert er enige i Og om dere noen gang ser etter ett aktivt guild, som tar imot både casual og hardcore spillere, så send meg en tell for å bli med i The Unforgiven. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 BUMP! Vet det er flere her, så post ivei Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Startet opp på Ymir i går. LvL 11 Assasin ble valget. Håper og bli færdig i Tortage ila dagen Nick: Seragon Tror jeg pratet med deg på Global i går Canavasman hehe Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Haha, du som var "The New Guy" ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå