Grisugle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noen av dere som kan poste en screen på keepen? :O Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Nick:Hanso Class:Conquerer Guild:Black lotus Lvl:46 Bare spør om hjelp så skal jeg hjelpe hvis jeg har tid\anledning Endret 19. juni 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
themen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) hei Server: ymir PvE Navn: Aoeforum LVL 20 Guild: er ikke med i noen ennå men ser etter et norsk et:) Endret 11. juni 2008 av themen Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 navn: garmli class: Conquerer lvl: 17(litt mye surring) guild: norsk en jeg kan joine? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Navn: Liquidant Guild: Conans Royal Army Klasse: Guardian Nivå: 49 - straks 50, og da får jeg endelig benyttet meg av alle godsakene jeg fikk da vi farmet i Epic Field of the Dead Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Navn: Windblade Guild: Ingen foreløpig Klasse: Barbarian lvl: 12 Har akkurat re- rollet fra Fury, ettersom jeg er møkk lei PvP server. Spilte en Dark Templar opp til lvl 50 der. Er på utkikk etter en guild til min ferske barbar. Gjerne norsk / skandinavisk! Er 19 år og en voksen spiller Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Navn: MaxRebo Guild: for øyeblikket ingen klasse: Conqueror level: 38 Jeg gir gjerne en hjelpende hånd hvis jeg har tid Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Skal nevnes at hvis noen på Ymir over lvl 20 ønsker guild, så er Conans Royal Army ett flott valg! Send meg en /tell så skal jeg få invitert dere. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) BUMP! Regner med dere spiller fortsatt ? Endret 14. august 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Atter en bump! Før på her om dere spiller aktivt på ymir for tiden Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Litt inaktiv atm pga. studier + at jeg venter på en liten class makeover Slagathor lvl 80 DT Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Litt inaktiv atm pga. studier + at jeg venter på en liten class makeover Slagathor lvl 80 DT Hmm, Slagathor. Det navnet var kjent. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Slagathor er stolt medlem av The Unforgiven for tiden! Husk raid på torsdag! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Slagathor er stolt medlem av The Unforgiven for tiden! Husk raid på torsdag! Ja ja, på tide at dere får kommet ordentlig i gang med T1. Kylliki er ikke så vanskelig. Dere må bare passe på at minion killlers er riktig posisjonert i forhold til spellguardene og er veldig oppmerksomme ettersom den abilitien er cone AOE. Da blir det fort lilla kos. Vi wipa 7 ganger på Vistrix i dag. Vi fikk henne ned til 26% da hun bestemte seg for å heale seg helt opp og tusle hjem igjen. Dette skjedde tre ganger, etter hvert kom en GM og nuka henne ned til 50%, men det hjalp ikke. Flott når Funcom skal fikse det lille som faktisk fungerer veldig bra i spillet. Satser heller på å ta noen runder i Black Ring Citadel til uka. Merker jeg trenger litt T2 hvis jeg skal klare å tanke respektabelt der uten gems. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg spiller fortsatt, ja. Koooser meg!!! Jeg må se å få blitt med i raid neste uke... Er med i The Unforgiven Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 hehe, er du? Hvem er du der ? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hehe, er du? Hvem er du der ? Mordakar, lv 46 Barbar!! Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 da har du litt av en jobb foran deg hvis du skal raide neste uke Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 da har du litt av en jobb foran deg hvis du skal raide neste uke Er jeg for liten til å leke med de store gutta??? Hvilken lvl kreves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå