GETINTHEVAN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hey! Jeg er også på Ymir! Navn: Stavaas Class: Bear shaman Level 12 Hit me up. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei. Vi er et par kamerater på Ymir som kaller seg Eversio, vi består bare av norske spillere og vil gjerne ha flere med. Skriv en /tell til enten Korrupt eller Reek hvis noen er interisert Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 hørtes fornuftig ut, så lenge vi greier å bygge opp med mange spillere Men navnet Eversio, har det noe betydning eller kanskje noe dere har brukt lenge? En kompis av meg starta opp guildet "and his mighty friends" på WoW, slik at i mitt tilfelle ville det blitt Azraille and his mighty friends, noe jeg synes hørtes beintøft ut Noe lignende som har gått an å fått til eller er navnet fastsatt og udiskutabelt ? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Eversio er latinsk og betyr noe ala Destruction/Ruin på engelsk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Eversio var eit kult navn, skal vurdere det! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 starter på ymir NÅ. enten herald of xotli eller bear shaman :s Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Er jo masse folk jo Har nå også funnet meg ett guild, ikke norsk vel og merke. Litt hyklersk, men la gå. Er med i Conans Royal Army, ett guild som er sinnsykt morsomt og være med i! Folk der er så hjelpsomme at det synger etter, spør en gang om noen er med i en eller annen instance og gruppa blir fylt opp ganske så raskt . Aldri noe negativt, og alle prøver å hjelpe så er storfornøyd! Noen som har blitt lei av AoC enda? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Navn: Morakar Server: Ymir Klasse: Barbarian Rase: Cimmerian Level: 18 Klar for guild Lenke til kommentar
Grisugle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Navn: Inahpi Server: Ymir Klasse: Necromancer Rase: Stygian Lvl: 40 Er veldig interessert i å få joine dere =) Norsk guild er alltid hyggelig. Sactum farm ftw. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bare å sende en /tell til Korrupt eller Reek, vi er Eversio, et norsk guild, men har også noen engelsktalende spillere. Igår satte vi til og med opp et Keep i Guildcityen Lenke til kommentar
Grisugle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Igår satte vi til og med opp et Keep i Guildcityen Så kult. Gleder meg til å gruppe opp med guildies igjen. Gratulerer. Endret 9. juni 2008 av Grisugle Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Navn: Gregir Klasse: Ranger Rase: Cimmerian Level: 20 Guild: The Barachan band(?) Tror det er mulighet for et helnorsk guild med folk fra forumet her. Jeg er en av tre som jeg vet om i den lille guilden min som henger ut på forumet. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flesteparten i Eversio er norske, men har noen finner og islendere med. Lenke til kommentar
hmyrland82 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Navn: Billboa Guild: Blue Blood Vikings Klasse: Bear Shaman Lvl: 21 Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Navn: Noxx Guild: The Norwegian vikings Klasse: Bear Shaman lvl: 24 gjerne PM meg og ta kontakt på age of conan... når jeg er inne Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bare å sende en /tell til Korrupt eller Reek, vi er Eversio, et norsk guild, men har også noen engelsktalende spillere.Igår satte vi til og med opp et Keep i Guildcityen hva ligger deres krav på lvl på? hadde vært veldig intrisiert i og joine Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er bare å joine, vi har ikke satt noe krav til level ennda. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er bare å joine, vi har ikke satt noe krav til level ennda. takker:) jeg joiner i morgen ok? Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sure. Hvis du kjenner noen andre som er med så bare si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå